El Govern ha ampliat tres mesos el termini per presentar-se al concurs per al manteniment de la xarxa de túnels perquè cap de les empreses andorranes que van recollir el plec de bases disposava de l’autorització del Registre de Comerç i Indústria per efectuar les activitats previstes en el mateix plec. Per aquest motiu, i tal com publica el BOPA aquest dimecres, s’ha procedit a prorrogar els contractes amb l’empresa Aerco per un termini de tres mesos, per donar temps a que es tornin a presentar les ofertes, se’n faci la valoració i es procedeixi a la nova adjudicació.

El Govern va decidir el 23 de gener passat ampliar el termini de presentació d’ofertes al concurs per al manteniment de túnels i del Cenatra, que es va licitar a finals de desembre. El motiu és que totes les empreses andorranes que s’hi han presentat tenen un problema relacionat amb l’objecte social, ja que no disposen de l’autorització del Registre de Comerç i Indústria per efectuar les activitats previstes en el plec de bases. Així, la data límit de presentació d’ofertes passa a ser el 2 d’abril del 2013.

Per aquest motiu, el 27 de febrer es va procedir a prorrogar fins al 31 de maig els contractes amb l’empresa Aerco, que fins ara s’ocupava de la gestió dels túnels. Així, d’una banda, s’ha prorrogat el contracte pel manteniment del túnel de les Dos Valires per un import mensual de 46.021 euros, i de l’altra, també s’allarga el contracte d’explotació i manteniment del Cenatra, els túnels del Pont Pla, la Pedrera, Sant Antoni, la xarxa semafòrica, elements ITS i del Carril Prioritari Multiús, així com l’ampliació feta per a l’explotació del túnel de les Dos Valires i el manteniment dels túnels de Ràdio Andorra i la Tàpia, per un import total de 136.586 euros mensuals.

Cal recordar que el nou concurs divideix els treballs en dos lots. El primer abasta l’explotació i manteniment del Centre Nacional de Trànsit i la intervenció inicial en els túnels, mentre que el segon inclou el manteniment de tots els túnels de la xarxa viària, exceptuant el d’Envalira per ser de concessió privada, a més del Carril Prioritari Multiús i la gestió de les instal·lacions semafòriques.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada