No hi ha dubte que les xarxes socials han vingut per a quedar-se. Actualment aquesta forma de comunicació és primordial per a les nostres societats perquè ha sabut adaptar-se als constants canvis de regles del joc que ha viscut la comunicació en els últims anys.

En res s’assemblen les xarxes socials que coneixem actualment a com eren aquestes mateixes fa deu anys quan regnava el ressuscitat Fotolog.

És per aquest motiu que convé fer una parada en l’anàlisi de les xarxes socials i la tendència de futur que ha elaborat la plataforma líder en xarxes socials Hootsuite.

Segons aquesta empresa en el seu informe Tendències Socials de 2019, per a l’any vinent predominaran les Stories i les eines de missatgeria instantània. Així mateix, Hootsuite ha detectat que cada vegada és major la preocupació dels usuaris per la privacitat. És per això que els canals d’informació privada com Facebook, WhatsApp o WeChat són fonamentals per als temps que han de venir.

El mateix estudi revela que en aquesta línia el 69% dels usuaris confien en els canals privats que s’estableixen de forma directa amb l’empresa.

Finalment, l’informe mostra que la confiança en el comerç o e-commerce a través de les xarxes socials gaudeix cada vegada de major reconeixement.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada