marc-ponsEn la darrera trobada de gent gran amb consellers de Comú, va ser el conseller de Joventut, Esports i Noves Tecnologies, Marc Pons, qui va comparèixer sol al Punt Informació Gent Gran de la Conselleria de Social, després que ho fes acompanyat de la consellera de Cultura i Participació Ciutadana, Meritxell Rabadà, quan va estar exposant-hi les característiques del Servei de Joventut, sense referir-se a les dues altres delegacions de les quals n’és responsable.

En aquesta ocasió, Marc Pons va explicar als assistents les tasques i responsabilitats en matèria d’Esports i també les característiques del departament de Noves Tecnologies.

Pel que fa a Esports, el conseller va fer incidència en el que marca la llei en la qüestió i que especifica que cal garantir l’accés a l’esport a tots els ciutadans. Així, va detallar les diverses instal·lacions esportives comunals de la Parròquia i va explicar que el seu departament dóna suport als clubs esportius, amb els quals hi ha una bona relació i una col·laboració permanent.

Va informar del neguit constant de la corporació per a l’atenció en l’oferta esportiva als col·lectius de totes les edats i va remarcar les moltes ofertes destinades a la gent gran durant tot l’any.

Finalment, es va parlar de la propera remodelació del Centre Esportiu dels Serradells.

Quant al departament de Noves Tecnologies, va començar el seu exposat posant en coneixement dels participants que es responsabilitat seva el servei i la bona marxa dels més 400 ordinadors instal·lats a l’administració comunal i de tota la xarxa, així com del funcionament dels servidors informàtics “venen a ser l’equivalent dels antics arxius”, va comentar el conseller.

Pons va incidir en el capteniment que els ciutadans tinguin “punts d’accés” a la informació digital i que “per això, tant a Joventut com a les dependències de Gent Gran hi ha ordinadors d’ús públic. Va recordar que tota la informació del Comú es pot trobar al Web corporatiu però també que, per a les persones que no tenen o no saben utilitzar les noves tecnologies, no s’oblida que la informació s’ha de fer en format paper amb l’Informatiu Comunal, fulletons d’activitats, desplegables, llibrets, etc…

La gent gran assistent al “Matins amb el Comú” va comentar que la tecnologia ha d’estar al servei de la persona i no la persona al servei de la tecnologia i que hi ha entitats que s’obliden que tothom no té accés o utilitza les noves tecnologies, com per exemple els bancs, que ja no envien els extractes als domicilis. Alguna persona considera que a Santa Coloma hi falten espais on els joves puguin practicar-hi esports.

Els presents també van comentar que se senten molt satisfets que per primera vegada hagin pogut participar en trobades amb els responsables polítics del Comú d’Andorra la Vella i saber les motivacions de certes actuacions i alhora, de poder donar la teva opinió i manifestar inquietuds directament als consellers.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada