FEDA, amb el suport del Comú de Canillo, posa més facilitats als usuaris de la parròquia habilitant un punt d’atenció al client a la casa comuna. Així, des d’aquest mes, la gestió d’altes noves, modificacions de contracte, canvis de tensió, ampliacions i disminucions de potència, canvis d’adreça o baixes es poden tramitar al servei de tràmits comunal.

El Comú de Canillo posa a la disposició dels usuaris el seu servei de tràmits les gestions prop de FEDA, dilluns, dimecres i divendres de les 8.30 h a les 10 h mitjançant un contacte telemàtic directe.

Aquest conveni entre la companyia i el comú s’ha portat a terme amb la voluntat de millorar l’atenció i agilitzar les gestions, per evitar a les persones que no ho puguin fer, haver-se de traslladar a les oficines de FEDA.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada