El 89% de les dones professionals espanyoles realitzen compres en línia

L’estudi realitzat per Womenalia (www.womenalia.com), confirma que la gran protagonista de les compres és la dona. Així el 89% de les dones professionals d’Espanya afirma que realitzen compres a través d’Internet. I és que, segons es desprèn de l’estudi també, la presència de la dona a Internet és cada vegada més activa, el 99% es connecta a la xarxa diàriament.

Decideix les compres a la llar

Un altre de les dades significatives de l’estudi és que són les dones les que decideixen en un 75% les compres que es realitzen a la llar. Són elles les que gestionen i decideixen el que es compra a la casa, en més d’un 60%. De la mateixa manera, a l’hora de comprar, les dones demanen consell a altres dones en un 29%, mentre que només el 2’7% consulta només a un home. Més del 67% afirma que es deixa aconsellar tant per homes com per dones.

D’altra banda, la recerca d’informació, viatges i productes, és el que més ocupa el temps que dediquen a Internet. Així ho afirmen un 95% de les dones professionals. La consulta del correu electrònic és un altre dels grans bastions en l’ús de la Xarxa, ja que el 63% dedica a aquest menester el temps que està connectada a Internet.

 Internet: la principal eina de la dona professional

Com a conclusió general de l’estudi realitzat per Womenalia es desprèn que Internet és actualment la principal eina de la dona professional en la seva vida diària. De fet, gairebé el 40% l’utilitza de 3 a 4 hores diàries i el 22% es declara com heavy users, amb 8 hores al dia d’utilització. Encara que l’accés majoritari a la xarxa segueix sent l’ordinador, el mòbil cobra força perquè el 59% es connecta indistintament des del mòbil o des de l’ordinador.

En l’estudi realitzat per Womenalia han participat més de 1.087 dones de diferents perfils professionals.

Per Tecnonews / ACPG – Redacció

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *