El 7è Congrés Mundial de Turisme de Neu i de Muntanya comptarà amb més de 400 assistents

El setè Congrés Mundial de Turisme de Neu i de Muntanya ja compta amb 300 inscrits, i des de l’organització calculen que arribaran a haver-hi prop de 400 assistents, comptant ponents i prop d’una setantena de periodistes d’Andorra, Espanya i França. El congrés, que se celebrarà els propers dies 11 i 12 d’abril al Centre de Congressos d’Andorra la Vella, se centrarà en Turisme de muntanya 2.0: noves estratègies d’èxit. Comptarà amb ponents d’alt nivell de Suïssa, República de Corea, Itàlia, França, Espanya, Sèrbia, Bulgària, Islàndia, Canadà, la Xina i Andorra.

La diversificació de l’oferta turística, la manera d’informar-se dels visitants i les noves vies de comunicació per atraure clients seran els eixos principals de la setena edició del Congrés Mundial de Turisme de Neu i de Muntanya. En aquesta ocasió ja s’ha aconseguit atraure més inscrits que en les edicions anteriors, i s’ha superat els 300 assistents, que tindran l’oportunitat de millorar els seus coneixements en màrqueting turístic i en noves tecnologies. A més, es comptarà amb un gran nombre de periodistes, al voltant de la setantena, d’Andorra, Espanya i França que faran difusió de l’esdeveniment.

Tal com indica el cònsol major de la Massana, David Baró, l’ampli programa de ponències amb vessant pràctica i clara aconseguirà que els participants es puguin enriquir amb l’intercanvi d’experiències. A més, el secretari general de l’Organització Mundial del Turisme, Taleb Rifai, apunta en la presentació del congrés, que aquest és el principal fòrum per abordar els desafiaments que afronta el turisme de muntanya en totes les seves formes i durant totes les estacions de l’any.

D’entre les divuit ponències de personalitats rellevants en l’àmbit del turisme i les noves tecnologies, es podrà comptar amb representants d’onze països: Suïssa, República de Corea, Itàlia, França, Espanya, Sèrbia, Bulgària, Islàndia, Canadà, la Xina i Andorra.

Durant la primera jornada, un dels eixos de l’esdeveniment serà La nova sobirania de la clientela: la manera com s’informen els visitants ha canviat, amb ponències del vicealcalde d’Assumptes Administratius, Ulsan Metropolitan City, de la República de Corea, Oh Dong-ho, i del director B2B, HolidayCheck.com, de Suïssa, Georg Siegler. També es parlarà sobre El màrqueting de relacions, la necessitat de crear comunitats i seguir el visitant client potencial abans, durant i després del viatge, on la directora de màrqueting de MonteRosa Ski a Champuluc-Aosta, Itàlia, Tiziana Turino, exposarà el seu punt de vista, i on també parlarà el director de webatelier.net, de la facultat de Comunicació de la Universitat de Lugano, a Suïssa, Lorenzo Cantoni.

La jornada seguirà després de dinar, amb qüestions com La informació sobre ‘in-situ’: informar la clientela perquè l’estada sigui més atractiva, on participaran el mànager d’Otto SRL de Torí, Itàlia, Stefano Boffetta, i el director de l’Oficina de Turisme de Flaine, a França, Pierre Claessen. Sobre Les noves tecnologies de la comunicació: unir la muntanya amb el món, parlarà el director general de Minube, a Madrid, Raúl Jiménez, que ocuparà el lloc de Javier González que havia de ser present en nom de Google però s’ha retirat després de decidir fer un canvi de rumb professional i marxar de l’empresa. També intervindrà en aquest bloc el president de Telespazio SPA, de Roma, Itàlia, Giusseppe Virgilio.

La segona jornada del congrés, el dia 12 d’abril, el primer bloc de ponències tractarà sobre La diversificació de l’oferta: estratègies i campanyes per a un turisme de tot l’any, amb les intervencions del secretari d’Estat de Turisme del Govern de Sèrbia, Goran Petkovic, i l’alcalde de Bansko, a Bulgària, Georgiu Ikonomov.

El director gerent de France Montagnes, J.M. Silva, i la directora de l’Oficina Nacional de Turisme d’Islàndia, Olof Yrr Atladottir, tractaran sobre La tecnologia multimèdia per recrear el somni turístic: com podem captar l’atenció en un món d’informació desbordant?.

En la setena sessió del congrés el tractarà sobre La política de la marca: posicionar als mercats paratges únics en un entorn competitiu, amb el director del Community Economic Development de Revelstoke, a Canadà, Alan Mason, i el director d’Andorra Turisme, Betim Budzaku.

Finalment L’ampliació del mercat mundial: treure l’esquí del nínxol alpí, serà el darrer tema del congrés, sobre el què parlaran el vicepresident de Mountain China Resorts, Patrick Cao Yue, i el director de Yongpyong Resort, a la República de Corea, In Jun Park.

Segons apunta el ministre de Turisme i Medi Ambient, Francesc Camp, en la benvinguda del congrés, aquesta serà l’oportunitat per conèixer les darreres novetats pel que fa a la comunicació, la venda i la fidelització del turisme per Internet, i ajudarà a dinamitzar el sector del turisme de neu i de muntanya.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.