
En el marc del Dia Mundial de les Persones Trasplantades, el vestíbul del Consell General, acollirà un acte, el dijous dia 4 de juny, a les 19 hores, que esdevindrà «una trobada plena d’emoció, reflexió i testimonis reals sobre la donació i el trasplantament d’òrgans», segons assenyala ATIDA, l’Associació de Trasplantats i Donants d’Andorra. Durant l’esdeveniment es parlarà de solidaritat, segones oportunitats i del valor de donar vida. Es farà amb el relat de testimonis, amb una taula rodona «i amb un acte simbòlic molt especial», asseguren des de l’entitat.
La benvinguda anirà a càrrec del síndic general, Carles Ensenyat. A més de les intervencions de diferents persones trasplantades i de familiars i de la taula rodona amb participants provinents de centres sanitaris, l’esdeveniment també comptarà amb la projecció del vídeo de la campanya «El regal», per a sensibilitzar de la importància de la donació d’òrgans, entre d’altres.
Les persones interessades en assistir a l’acte ho han de confirmar a protocol@parlament.ad.

