SIMA

La tercera edició del Simposi Internacional de Marketing d’Andorra (SIMA) se celebrarà el 7 de maig i abordarà les oportunitats que es creen en un entorn canviant per generar nous negocis. Així ho ha explicat el responsable del SIMA, Fernando Blanco, que ha indicat que hi haurà un “gran component” de temes turístics perquè és un sector que s’està desenvolupant molt a tot al món arran de la segmentació. La jornada comptarà amb ponències a càrrec de l’executiu de campanyes i destinacions d’Atrapalo, Oscar Morera; el fundador i CEO d’Alpify, Guillem Viladomat; el director de Vallmedic Vision, Ludger Hanneken o el fundador de la iniciativa Whatyouplay, Víctor Alonso. Tancarà les exposicions el director de Mc Cann Erikson, Enric Jové, “un pes pesant”, com ha definit Blanco. Més enllà de les conferències, l’objectiu és fomentar el treball en xarxa i les trobades entre professionals, així com “absorbir i extrapolar” experiències de mercats més importants com l’espanyol i portar-les al terreny andorrà, ha indicat el soci-fundador de Sisè Grau i impulsor del SIMA, Fernando Blanco.

Després de parlar sobre el màrqueting mòbil i les ‘smart cities’, el SIMA tracta ara sobre les oportunitats de negoci que sorgeixen en entorns canviants, sobretot en l’àmbit del turisme.

El 7 de maig, durant cinc hores, hi haurà ponències per presentar diferents experiències, algunes més conegudes d’Espanya i altres menys mediàtiques d’Andorra. Els primers en intervenir seran l’executiu de campanyes i destinacions d’Atrapalo, Oscar Morera, i el fundador i CEO d’Aconcagua for groups, Manuel Bustelo, que parlaran del posicionament turístic de les destinacions.

A continuació es parlarà d’aplicacions, iniciatives relacionades amb l’esport i les tecnologies i producció audiovisual com a projectes exportables. Intervindran el creador i CEO d’Alpify, Guillem Viladomat; el creador de la primera plataforma d’e-sports d’Andorra Whatyouplay, Víctor Alonso; i el músic, fotògraf i productor audiovisual, Oscar Araujo. Posteriorment, el doctor i director de Vallmedic Vision, Ludger Hanneken, i el soci de Travel- Xperience, Rodrigo Romero, parlaran sobre el turisme de salut i de mobilitat, dos sectors que com ha indicat l’impulsor del SIMA “impliquen la família” i, per tant, més visitants.

El quart bloc estarà destinat a parlar sobre els índex d’eficàcia, eficiència i productivitat de les empreses i comptarà amb el consultor i professor d’ESIC, Fernando Artola. Per últim, “un pes pesant”, com ha manifestat Blanco, el director de l’empresa de publicitat McCann Ericsonn a Barcelona, Enric Jové, parlarà sobre els canvis en el màrqueting i la publicitat per adaptar-se al mercat i als consumidors.

Més enllà dels coneixements que puguin transmentre els ponents, Blanco ha indicat que el SIMA vol fomentar el treball en xarxa dels empresaris i emprenedors del país i conèixer altres experiències per “traslladar-les” al terreny d’Andorra. Com ha afegit el conseller de Joventut, Esports i Noves Tecnlogies d’Andorra la Vella, Marc Pons, es vol crear “un espai de trobada”, un “fòrum” gratuït i obert a tothom.

Les previsions d’assistència són d’unes 150 a 200 persones com en edicions anteriors i després de les ponències hi haurà un sopar de gala amb els ponents amb un preu de 21 euros a l’Hotel Holiday Inn.

(Text i foto: ANA)

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada