El 22è Saló de la infància se centrarà en l’esport i incorpora jocs amb làser

salo-infanciaLa 22a edició del Saló de la infància i la joventut d’Andorra tindrà lloc del 26 de desembre al 30 de desembre a Encamp i del 2 al 6 de gener al Pas de la Casa i estarà centrat en la temàtica esportiva. Així, segons ha explicat la responsable de l’empresa encarregada de l’organització del saló, Studio Eventia, Elisenda Planas, totes les activitats aniran enfocades a promoure la pràctica esportiva i de lleure entre els infants. Entre les novetats destaca la presència de jocs de làser o laser tag, una pràctica similar al paintball però amb llums làser. A més, també volen fomentar el reciclatge i seguint la temàtica esportiva proposaran tallers com un circuit de karts ecològics o jocs de bitlles amb material reciclat. Un dels objectius de la present edició, segons ha indicat Planas, és atraure més turistes gràcies a la promoció que es farà del certamen a les pistes d’esquí.

El Saló de la infància i la joventut torna enguany a Encamp i el Pas de la Casa centrat en l’esport. Del 26 al 30 de desembre a la primera localitat i del 2 al 6 de gener a la segona, nens i joves podran gaudir de les activitats habituals com els simuladors de cotxes i motos i els tallers de manualitats i d’altres enfocades cap al foment del reciclatge com l’elaboració de bitlles amb material reutilitzat o un circuit de karts ecològic.

Entre les novetats destaca un apartat de laser tag, un joc similar al paintball en què en comptes de pilotes de pintura s’apunta a objectius amb una llum làser. Segons ha explicat la responsable de Studio Eventia, Elisenda Planas, no s’havia portat mai fins ara a Andorra i per això creuen que ‘podrà portar molta afluència’.

Una altra novetat és l’acord amb Grandvalira pel qual se sortejarà un forfet per a l’estació cada dia i es farà promoció del certamen a les pistes. L’objectiu, ha apuntat Planas, és atraure més turistes.

El preu de les entrades es manté a 4,40 euros per dia o un abonament de 16,50 euros per cinc dies.

El Comú destina 97.500 euros a l’organització d’aquest certamen que va a càrrec de Studio Eventia, que va guanyar el concurs per dos anys, segons ha indicat el conseller de Joventut i Esports, Jordi Rogel.

TOTES LES NOTÍCIES