El 1r termini per demanar les sol·licituds de transport escolar finalitza divendres

El Ministeri d’Educació i Ensenyament Superior informa que el primer termini per demanar les noves sol·licituds de transport escolar per al curs 2016-2017 finalitza aquest divendres 13 de maig.

 El Consell de Ministres va aprovar el passat mes d’abril, com a novetat del Servei, la renovació en línia dels carnets de transport escolar (només si són les mateixes dades que el curs anterior) per facilitar que les famílies puguin fer la gestió des de les seves llars a través d’e-tramits.ad. Així, el tràmit que fan anualment moltes famílies es pot fer sense desplaçar-se al Servei de Tràmits, disposant del MIL (número d’identificació personal). Des del 14 d’abril fins a aquest dimarts s’han registrat més de 140 demandes de renovació en línia i més de 680 demandes de forma presencial al Servei de Tràmits.

En el cas de la sol·licitud de l’abonament del Bus Lliure per primera vegada, s’ha de fer, com fins ara, de manera presencial al Servei de Tràmits del Govern o dels Comuns. Per als usuaris que disposin l’abonament del bus lliure del curs anterior, la renovació es farà de manera automàtica i no hauran de fer res (el Govern facturarà a aquestes famílies l’import corresponent, segons edicte de preus publicat al BOPA). Per això, els propietaris de la targeta del bus lliure del curs 2015-2016 podran fer servir la mateixa el curs vinent. Des del 14 d’abril fins a aquest dilluns ja s’han registrat un total de 167 noves demandes de bus lliure.

D’altra banda, el Govern va avançar les dates de lliurament dels carnets de transport escolar i de l’abonament del bus lliure, de manera que per al curs vinent es podran recollir, a partir del 16 d’agost en lloc de l’1 de setembre del 2016 (per a les sol·licituds que s’hagin entrat fins a l’1 de juliol del 2016 per al transport escolar i 15 de juliol per al bus lliure). D’aquesta manera, es preveu facilitar amb més antelació als usuaris la recollida dels seus carnets.

TOTES LES NOTÍCIES