innubu-130531213948-phpapp01-thumbnail-4Eduardo Huarte i David Burgos han llançat al mercat Innubu, una nova eina per analitzar i segmentar l’opinió dels fans d’una marca a Facebook. L’aplicació permet obtenir aquesta informació en temps real. A més, és possible conèixer, d’entre els seguidors de la Fan Page, qui són clients.

 Potenciar el valor dels seguidors

Les Fan Pages permeten arribar a un target de valor. Segons l’últim estudi de Kantar World panell, “El valor d’un fan”, els fans de Facebook gasten més i són més fidels a les marques. No obstant això, com saber què seguidors són els que compren i quins no? Com disposar de l’opinió dels teus clients sobre un nou concepte de producte en temps real? Com analitzar les preferències dels diferents segments del mercat? Aquestes són algunes de les funcionalitats de Innubu. “Creiem que Facebook té un grandíssim valor per a les marques, però, la informació demogràfica dels seus fans estava completament infra-utilitzada. Només Facebook podia treure profit d’ella, fins ara”, comenta Eduardo Huarte, soci Cofundador de Innubu.

Analitzar i segmentar l’opinió en temps real

El funcionament de la plataforma és molt senzill. La marca pot llançar una enquesta per conèixer l’opinió dels seus fans i clients sobre qualsevol assumpte que necessitin. Les preguntes que es realitzen poden dirigir-se a determinats seguidors, als fans més fidels de la marca, per exemple. Gràcies a la informació demogràfica dels perfils personals dels seus fans, poden analitzar i segmentar les seves opinions en temps real. D’aquesta manera, s’obté informació detallada que permet a les marques aconseguir un coneixement profund del client i del consumidor. L’eina permet elaborar complets informes en què es detallen tots els resultats obtinguts.

Qui són els clients?

Gràcies a un sistema desenvolupat per David i Eduardo, les marques poden identificar a clients entre els seus fans i obtenir informació addicional de gran valor, com ara nivell d’ingressos, nivell educatiu, tipus de treball, etc. De la mateixa manera, el sistema permet recompensar els seguidors per les seves respostes, a través d’un sistema de punts. Quan els fans tinguin suficients punts, els poden canviar per regals físics, cupons o descomptes.

Més de 150 empreses registrades

El projecte va ser posat en marxa per Eduardo Huarte i David Burgos, amb una inversió inicial de 12.000 euros. Actualment, ja disposen de més de 150 empreses registrades d’arreu del món. L’empresa preveu aixecar capital en els pròxims mesos. Com a mercat principal d’actuació s’estima el nord-americà.

Per Tecnonews / ACPG – Redacció

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada