Edgar Montellà, pilot oficial SpeedCar per al 2019

Edgar Montellà (Speed Car) comença la temporada amb novetats de màxim nivell en el seu programa competitiu. El jove pilot andorrà va ser a les instal·lacions de la seu central de SpeedCar, situades a Golmes (Lleida), on va tenir la satisfacció de signar l’acord amb el Sr. Delfín Lahoz, màxim responsable de SpeedCar – Industrias Lahoz, pel qual durant el 2019 serà PILOT OFICIAL de la marca.
Per a Montellà és una manera espectacular de començar el 2019, un plus de motivació per afrontar totes les proves que finalment decideixi incloure en el seu calendari particular. Aquestes van ser les seves primeres impressions després de la signatura de l’acord: Estic molt content i agraït per la confiança que SpeedCar – Industrias Lahoz han dipositat en les meves possibilitats. Espero retornar, amb excel·lents resultats, aquesta confiança.

Esmentar que durant aquestes últimes temporades, l’objectiu de Montellà va ser acumular experiència, tant en competicions regionals com nacionals i europees, per poder afrontar amb garanties d’èxit reptes molt més exigents.
Han estat jornades complicades en les quals lluitar contra rivals més experimentats i bons coneixedors dels escenaris en els quals es disputaven les proves han fet que l’andorrà hagués d’esforçar-se molt més i no deixar d’adquirir coneixements de tot aquell que volia ajudar-lo en els seus dubtes.
Al final del 2018, alguna recompensa va arribar en forma de triomf en el català de l’especialitat i sobretot fregant el podi final de la categoria II del CEM.

Després d’aquest període d’aprenentatge, el ja pilot oficial de SpeedCar es veu preparat per lluitar pel triomf en l’esmentat CEM, així ho raona: Estic convençut que la base és bona, coneixem la majoria d’escenaris, la mecànica… En fi ens queda treballar fort en aquest principi de temporada per deixar el nostre SpeedCar amb les millors prestacions.
De ganes i motivació creiem que anem gairebé sobrats i ara mateix el que tinc és ganes de començar a treballar per  comprovar com avança la preparació d’una temporada que ha de ser molt important en la meva trajectòria esportiva.
A nivell esportiu, l’objectiu prioritari serà el Campionat d’Espanya de Muntanya, és a dir: En cas de coincidència de dates aquest any no caldrà pensar-ho, el CEM està per davant. Malgrat tot no renunciem a participar en el català i si hi ha possibilitats i pressupost desplaçar-nos a França, on la rivalitat és molt més gran i d’això sempre se n’aprèn.

Text i Foto: FotoEsport

TOTES LES NOTÍCIES