Economia de les Dades. riquesa 4.0

Les dades que generem, emmagatzemem, transmetem o analitzem desvetllen els nostres gustos o les nostres opinions, entre molta altra informació. La conscienciació és necessària, d’una banda, per aprofitar al màxim les oportunitats que l’Economia de les Dades ens brinda i, de l’altra, per protegir-nos de l’exposició que fem de les nostres dades.

En l’actualitat, és possible interpretar les dades gràcies a les innovacions en Big Data i a Data Science. Hi noves capacitats com l’Internet de les Coses, els sistemes ‘cloud’, entre d’altres, així com noves habilitats professionals digitals que han permès la formació de nous models de negoci fins fa poc impensables.

L’Economia de les Dades s’està convertint a passos accelerats en un nou paradigma, i la dada en una nova aportació productiva, que acompanya els processos de presa de decisions en els àmbits més rellevants de la nostra vida, tant professional com personal.

Per assistir-hi, no oblidis reservar la teva entrada gratuïta clicant aquí

La jornada ‘Economia de les dades’ pot seguir-se en xarxes amb el hashtag #EcodatosBarcelona.

En acabar l’acte, es farà entrega gratuïta del llibre ‘Economia de les dades’, editat per Fundación Telefónica.

Intervenen:

  • Rocío Ramírez. Regidora de Desenvolupament Econòmic i Turisme de l’Ajuntament de l’Hospitalet de Llobregat.
  • Joan Cruz. Director de Fundació Telefònica a Catalunya.
  • Rosa Maria Sainz Peña. Gerent d’investigacions, estudis i publicacions en l’àrea de Cultura Digital de la Fundació Telefónica.
  • Emilio Ontiveros. Catedràtic d’Economia de l’Empresa a la Universitat Autònoma de Madrid. Fundador i president d’Analistas Financieros Internacionales i autor del llibre.
  • Eduard Gil. Chief Data Officer de l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau. Professor col·laborador en programes de big data a la UOC, EADA i BTS / Eurecat.
  • Oriol Pujol. Vicerector de transformació digital de la Universitat de Barcelona, ​​professor titular de la UB, i investigador en l’àrea de machine learning i deep learning. Impulsor dels programes de màster i postgrau de Fundmentos de la Ciència de Dades.
  • Daniel Serra. Degà de la UPF Barcelona School of Management i director de l’UPF Business Analytics (BA) Research Group. Catedràtic d’Organització d’Empreses per la UPF i professor en el Màster of Science in Management i en l’Executive MBA de la UPF Barcelona School of Management.
  • Modera: Miquel Nieto. Big Data and Data Science Business Manager a Synergic Partners (a Telefonica Company)

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.