La companyia eComm360, que basa el seu model de negoci en el desenvolupament de solucions integrals per al comerç electrònic, ha creat un sistema de microdonacions per a l’organització Oxfam Intermón. D’aquesta manera, la plataforma permet tant a empreses com a consumidors recolzar les causes solidàries de l’entitat en les seves compres en línia.
eComm360 ha volgut participar en una causa solidària a través de la seva tecnologia per fomentar el suport a països en vies de desenvolupament econòmic i social. La seva iniciativa resulta d’allò més efectiva pel que fa a mètode de donació ja que augmenta el nombre de possibilitats d’aconseguir aportacions gràcies al micropagament. La companyia apunta que és més fàcil aconseguir 1.000 aportacions d’1 euro que 1 de 1.000 euros i que, a més, beneficia el màrqueting dels ecommerce en temes de conversió.
Es tracta d’un sistema de donació senzill i segur en el qual l’usuari podrà aportar una petita donació per Oxfam Intermón en el moment en què realitza les seves compres habituals per Internet a aquelles botigues que col·laboren amb la iniciativa, identificades amb el segell “e-solidari”. En el moment en què es finalitza una comanda i abans de realitzar el pagament , hi haurà la opció de donar una petita quantitat que es destinarà íntegrament als projectes d’Oxfam Intermón. El sistema de microdonacions ha estat dissenyat per a comerços electrònics desenvolupats amb Prestashop, la plataforma líder a Espanya en creació de botigues online. Comerços com Fnac, Condis o Tradeinn ja s’han sumat al projecte solidari.
L’objectiu de eComm360 és poder integrar en el major nombre possible de botigues en línia el sistema de micropagaments a través del mòdul ‘e-solidari’ i col·laborar en totes aquelles accions de responsabilitat social possibles per ajudar en les causes i aconseguir grans avenços.
Per Tecnonews / ACPG – Redacció