facebookUna de freda i una de calenta, aquesta és la situació que viu actualment Facebook.

D’una banda els estudis realitzats per l’empresa han demostrat que el nombre de joves que s’adhereixen a la xarxa social són cada vegada menys. Segons les dades la xifra d’individus d’entre 12 i 19 anys ha viscut un lleuger retrocés en l’últim trimestre de 2013. Aquest fet podria explicar-se per la gran oferta que hi ha actualment al mercat de les xarxes socials o pel impacte de la política de privacitat de Facebook i uns joves cada vegada més entesos pel que fa a seguretat.

A l’altre pol oposat Facebook ha registrat recentment uns guanys en terme de capital que contraresten les males xifres que va tenir en el tercer trimestre de 2012. Mentre que l’any passat va perdre 59 milions de dòlars, aquest any ha entrat en uns beneficis nets de 425 milions de dòlars.

Es tracta doncs d’un avanç per als interessos de l’empresa que actualment té uns beneficis anuals que ronden els 1.000 milions d’euros.

Si comparem els beneficis anuals de firmes com Apple i Samsung amb els de Facebook, ens trobem amb unes diferències substancials. En el cas de la primera empresa del globus els beneficis trimestrals arriben als 6.900 milions de dòlars. Les comparatives en aquest cas són més odioses que mai ja que resulten dues companyies molt diferents, de totes maneres ens ofereixen de forma estimativa les diferències entre una empresa de programari i una de productes tecnològics.

Per Tecnonews / ACPG – Redacció

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada