Dit Gestió i The Movie ofereixen al sector turístic tenir el seu propi motor i central de reserves

internetDit Gestió i The Movie han unit les seves forces per possibilitar a les empreses i entitats del sector turístic que disposin de la tecnologia més innovadora, que faciliti la comercialització a Internet dels seus productes i serveis. Per a això, ofereixen, amb un cost molt assequible, tres nivells de promoció online.

En el primer, les firmes turístiques poden disposar en la seva pròpia web, del motor de reserves. Aquest programa permet als clients retenir per Internet, durant unes dates determinades, les places d’allotjament en hotels, restaurants i establiments per a activitats turístiques de tot tipus (visites, passejades, recorreguts turístics, museus, …).

Dit Gestió i The Movie ofereixen el motor de reserves en règim de lloguer, i amb un servei que inclou un sistema d’accés segur certificat, còpia de seguretat, assistència tècnica en línia, manteniment i actualitzacions i la versió mòbil del sistema.

En un segon nivell, a més del motor de reserves, Dit Gestió ofereix la possibilitat de la creació d’un web completament adaptada a cada negoci, optimitzada per al posicionament inicial en cercadors , amb allotjament web i correu electrònic, un gestor de continguts, i disposar d’accés a les estadístiques dels visitants a través de Google Analytics.

En un tercer nivell d’aquesta oferta conjunta de Dit Gestió i The Movie destaca la possibilitat que un destí, una associació o institució encarregada de la promoció turística disposi del seu propi sistema centralitzat de reserves i venda per comercialitzar productes i serveis en temps real.

Per a això, ofereixen un sistema totalment administrable, per l’entitat com per cada un dels establiments, i permet recollir tots els recursos turístics en una sola plataforma de reserves, oferint la seva disponibilitat i reserva en temps real amb total garantia. Tot això connectat amb la seva actual pàgina web.

La central de reserves pot configurar tant per a allotjaments de la zona, com per oferir altres serveis turístics com activitats de turisme actiu, visites guiades, venda d’entrades, reserves en restaurants, paquets turístics, etc …

La central de reserves s’ofereix com Software as a Service, un model basat en pagament per ús que li permet disposar de l’última tecnologia amb preus escalables. Això permet que qualsevol associació o destinació puguin disposar d’un sistema de comercialització amb un pressupost reduït.

Per Tecnonews / ACPG – Redacció

TOTES LES NOTÍCIES