El proper dilluns 6 de maig s’obre el període de preinscripció de la llar d’infants municipal ‘Els Minairons’ per al pròxim curs 2013-2014. Les preinscripcions estan obertes a nens i nenes nascuts entre l’1 de gener de 2011 i el 12 de març de 2013.

Les sol·licituds de preinscripció es podran formalitzat fins el 17 de maig a través de l’imprès que facilitarà l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) i l’Oficina Municipal d’Escolarització (OME) de l’Ajuntament de la Seu d’Urgell. També es pot aconseguir aquest imprès al web municipal www.laseu.cat/serveis

Les sol·licituds es podran formalitzar de manera presencial o telemàtica amb certificat digital. També es poden recollir les bases d’admissió i els criteris de puntuació a l’OAC.

Des de l’equip de govern, el regidor d’Ensenyament de l’Ajuntament de la Seu, Jordi Martín, ha volgut recordar que “la possibilitat d’oferir el servei a través d’una sol centre respon a dos motius: la previsió de matrícula i l’optimització de recursos”. Martín ha volgut afegir amb referència al primer, que “caldrà veure com es desenvolupa el procés de preinscripció per al curs vinent, fet que demostrarà objectivament quina és la demanda”. Respecte al segon motiu, el regidor d’Ensenyament ha remarcat que “no hem d’oblidar que l’estalvi que representaria per a l’Ajuntament té una relació directa amb el manteniment dels preus del curs anterior”.

D’altra banda, Jordi Martin també ha manifestat que “és important subratllar que fins al moment s’ha donat cobertura al 100% de la demanda de places, que amb l’ànim de facilitar la conjunció de la vida laboral i familiar, s’han aplicat canvis als horaris per adaptar-los als que la majoria de persones tenen a les seves feines”. Martin ha afegit que s’està treballant amb l’AMPA i les educadores per a millorar aspectes del funcionament del servei.

Inscripcions

A l’imprès de sol·licitud s’hi haurà d’adjuntar la documentació següent:

·         fotocòpia del DNI del pare i de la mare o del tutor legal (o d’altres documents d’identitat).

·         Fotocòpia del llibre de família (o d’altres documents relatius a la filiació).

·         Tots els documents que serveixin per justificar totes les situacions que es vulguin al·legar i que estiguin previstes a les bases.

Si la inscripció es fa telemàticament, aquests documents s’hauran de digitalitzar i d’ajuntar al formulari d’inscripció obligatòriament.

Calendari

·         La publicació de la llista provisional d’admesos, exclosos i empats: 28 de maig.

·         La presentació de reclamacions: del 29 al 31 de maig.

·         La resolució de les reclamacions i sorteig públic per desempat per puntuació: 3 de juny.

·         La publicació de llistes definitives d’admesos i exclosos: 4 de juny.

·         Sorteig públic de desempats (ordre llista espera): 5 de juny.

·         Matrícula: del 6 al 15 de juny.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada