Descontentament general: les operadores no compleixen amb les expectatives dels espanyols

mobil

Algunes companyies de telefonia mòbil juguen des de fa temps amb foc. Cada vegada són més els casos de clients que comencen a pensar que aquest tipus de companyies no tenen ètica.

Almenys això és el que demostra un informe realitzat per la web d’estalvi Kelisto.es. Segons aquesta, gairebé la meitat dels espanyols amb línia de telefonia mòbil, un 42 per cent, considera que els operadors de mòbil no els tenen per res del món en compte. A més, afegeix que un 19 per cent dels clients no estan satisfets amb el servei ofert per aquestes empreses. Això en termes de població es resumeix en 7,3 milions de persones.

Kelisto.es llança altres dades preocupants: el 35 per cent dels espanyols afirma que no confia en la seva operadora i el 30 per cent no està gens conforme amb el servei d’atenció al client que aquestes empreses ofereixen.

D’altra banda l’estudi afegeix que malgrat aquest descontentament generalitzat, només una quarta part dels espanyols ha canviat de companyia durant l’últim any.

Queda alguna dada positiva en aquesta marabunta de xifres? El 16 per cent dels espanyols, si això és una xifra de la qual fer gala, estan totalment satisfets amb el servei que ofereixen les operadores.

Per Tecnonews / ACPG – Redacció

1 comentari

Comments are closed.

TOTES LES NOTÍCIES