El ministeri d’Economia i Territori ha activitat la segona fase de la campanya destinada a afavorir el consum intern, iniciada amb èxit el passat mes de Nadal. Si llavors el lema triat va ser “Regala Andorra”, la nova campanya insisteix en el mateix contingut argumental amb l’eslògan “Descobreix Andorra” com a reclam.

La comunicació va orientada al comerç en general però s’amplia l’àmbit a sectors molt associats a la proximitat com són: artesans, petits productors i professionals del país. El ministeri d’Economia considera necessari recalcar la variada oferta i la competitivitat del comerç andorrà així com els beneficis que aporta el consum intern com a factor de dinamització interna i de suport al teixit comercial local.

La campanya, que s’inicia dilluns 27 de maig fins el dia 30 de juny, utilitza com a suports els mitjans escrits, radiofònics i virtuals així com panells publicitaris al carrer en totes les parròquies i missatges a les pantalles gegants led. En total s’hi destinaran 24.000 euros.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada