Debut agredolç per a Albert Llovera en les GSeries2 2018

Text i foto: Fotoesport

A Albert Llovera, al volant del GIAND número 1 de l’equip PCR Sport, se li va escapar en l’últim sospir una posició entre els millors, en el qual era el seu debut en les Crédit Andorrà Gseries2 de la present temporada.

Aquest primer meeting de la temporada de l’esmentat campionat, es va iniciar amb retard a causa que, la climatologia li va posar les coses difícils tant als equips participants com als organitzadors.
Al moment d’iniciar les mànigues d’entrenaments lliures (16.00 hores) la visibilitat en el Circuit Andorra – Pas de la Casa estava sota mínims. A mesura que va avançar la tarda la situació va millorar lleugerament però, a cap moment, els pilots van tenir les millors condicions a la pista.

El pilot de Fiat va fer una declaració d’intencions en la màniga de classificació. Va quedar a tan sols 2 dècimes de la pole-position, amb un crono de 50”749. Aquest segon lloc en aquesta màniga, li donava el primer lloc en la graella de sortida de la Final B.

En la Super Especial (s’acumulen els cronos de 6 voltes), Llovera va mantenir un bon ritme que el va situar a la cinquena plaça amb un crono acumulat de 5′17″663.
Al pilot andorrà, la sort li va girar l’esquena en la final. No va tenir una bona sortida, falta d’adaptació al protocol de sortida, es va endarrerir fins a la tercera posició. Remuntar va passar a ser el seu objectiu i ho anava aconseguint fins que es va trobar amb un rival, que havia fet una virolla en plena parabòlica, i no ho va poder esquivar.

Així explicava Llovera l’incident que el va apartar del seu primer podi en el traçat del Port d’Envalira: “Vaig arribar a la parabòlica de final de recta “amb tot el peix venut”, o sigui de “a tope” i amb el cotxe creuat. Em vaig trobar d’enfront un dels rivals que tenia per davant que s’havia girat i estava intentant treure el cotxe de la neu. El toc va ser inevitable. Una llàstima em trobava còmode i pensava que encara podia donar molta guerra”.

Malgrat el desencantament per no poder acabar la final, Llovera es quedava amb la part positiva de la jornada: Anar de costat tota l’estona és molt divertit, és una passada. “També estic content de la resposta de les meves mans, una vegada superades les operacions amb les seves recuperacions corresponents.  El divendres durant les mànigues d’entrenament em va molestar bastant, però després del pas per Medisport per fer una reparació d’urgència, avui tot ha funcionat millor”.

Albert Llovera tindrà opció, dissabte que ve (dia 3) de rescabalar-se del mal rotllo final de la jornada d’avui. El segon lliurament de les GSeries2 en el Circuit Andorra – Pas de la Casa s’iniciarà, si no hi ha canvis d’última hora, a la 16.00 hores.

TOTES LES NOTÍCIES