Demòcrates a La Massana vol impulsar i obrir la marca Vallnord a més productes més enllà de la neu i la pràctica de la BTT a l’estiu
El número 13 de la candidatura, Jordi Serra, acompanyat d’altres membres DA, ha visitat aquest matí l’estació de Pal per donar a conèixer la reorientació que es vol donar a Vallnord, que hauria de tenir una imatge global amb la implicació de més sectors.
“És necessari donar un nova visió del segell Vallnord d’una manera més global, és a dir, que s’obri al món de la restauració, lloguer d’esquís, hostaleria”. En opinió de Serra, actualment està massa focalitzada als esports de neu i la pràctica de BTT a l’estiu i cal redefinir la situació.
El candidat creu que la manera més efectiva de dur a terme la globalització de la marca és mitjançant la creació d’una central de reserves que ajudaria augmentar les vendes a través d’internet i la creació d’una aplicació per a mòbils. En aquest sentit Serra ha afegit que “la venda directa és el futur i és el que demana cada cop més el turista, no ho podem passar per alt”.
Text i foto: DA