Una firma tecnològica és molt més que una empresa dedicada a vendre productes relacionats amb internet, la telefonia mòbil o els ordinadors. Almenys això és el que ha passat després del gran desenvolupament esdevingut en aquest sector.

Ara les empreses dedicades a aquest àmbit estan copant espais d’acció que abans estaven reservats a uns lobbies de poder molt determinats. En aquest sentit a ningú se li fa estrany informacions com la següent.

Amazon, que ofereix als seus usuaris continguts audiovisuals, ha decidit fer un pas més enllà. La companyia nord-americana desenvoluparà un serial amb continguts propis.

En ser una firma molt diferent de les productores d’antany, la forma en que llançarà el seu producte serà també molt diferent de la que estem acostumats. Amazon crearà conjuntament amb productores independents un total de 14 episodis pilot que podran ser vistos i votats a la web del gegant empresarial. A partir de l’opinió dels usuaris Amazon pot decidir quin dels serials produirà i emetrà de forma íntegra.

Sens dubte es tracta d’una revolució en dos sentits. El primer ja anunciat anteriorment és el de veure signatures dedicades a sectors tecnològics ocupant espais de poder que els eren aliens. El segon és la forma en què Amazon llançarà el seu serial i que atempta contra les normes de l’audiència tradicionals. La companyia s’apropa més i més a la possibilitat de trobar un “èxit de taquilla”.

En conclusió, amb aquests mètodes, serà difícil que les productores que vam conèixer, puguin competir.

Per Tecnonews / ACPG – Redacció

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada