Creen a Facebook el grup d’Amics De Les Passejades a Cavall a Ordino

amics-cavallLa carta de queixa d’un grup de ciutadans en contra de les passejades a cavall d’Odino ja té una altra resposta. Després de les manifestacions dels grups de la majoria i minoria al Comú on es mostraven sorpresos per la queixa, en aquesta ocasió ha estat un grup de Facebook el que dóna suport a aquesta activitat.

A més en la descripció del grup explica que ‘Creiem que les passejades a cavall a Ordino són un bé turístic i cultural per la parròquia i en cap cas es maltracta al cavall’.

El grup Amics De Les Passejades a Cavall a Ordino ja compta amb més de 400 seguidors dissabte al migdia. 

6 comentaris

  1. No feu el ridícul, no veieu que amb uns coneixements bàsics es veu que Maria i Leyre surten del mateix ordinador?

  2. ohhhhhhhhhhhhh se ha creado un grupo en Facebook!!!!! QUE NOTICION!! Esto es periodismo de calidad si señor!!!!

  3. Oriol (o Lídia, com vulguis dir-te avui) no tot el que és antic és dolent ni tot el que és nou és bo. Amb comentaris així només fas que donar motius a retrògrades com en Gebe.

  4. Molt significativa la foto que aquest grup fa servir per la portada… 🙂 Obviament s’han quedat anclats al passat.

  5. Ara ho entenc tot. Em pensava que hi havia quatre neorurals que havien muntat això del cavall i resulta que es la Lidia amb 4 perfils diferents.

  6. Jajajaja! Quina poca serietat senyors de forum.ad! No m’estranya que aquesta notícia tingui tan pocs comentaris! Esteu comparant un grup de facebook amb una recollida de signatures??? No m’ho puc creure! 🙂 Us he d’explicar a aquestes alçades com funcionen les xarxes? i lo fàcil que és aconseguir un ‘me gusta’? Per l’amor de deu, feu riure! Jo mateix tinc 17 perfils diferents a facebook o sigui que jo sol puc fer-me passar per 17 amics del grup! Si avui mateix creo un grup d’Amics dels Vehicles Respectuosos amb el Medi Ambient i amb els Animals’, si m’ho proposo demà tinc 800 seguidors! Me parto!

Comments are closed.

TOTES LES NOTÍCIES