Una  de les parts més importants de la classe d’spinning és la correcta regulació de la bicicleta.

Si no fem una correcta regulació podem provocar-nos una lesió crònica.

• Alçada del selló

El mètode que més s’imposa és col·locar-se al costat de la bicicleta i que el selló quedi a l’alçada del maluc (la cresta ilíaca). Amb això intentem que en el pedaleig la cama mai estigui totalment estirada ni excessivament flexionada.

• Retrocés del selló

Això és la capacitat que ens dóna el selló de moure’l cap endavant o cap endarrere. Aquest ajustament és de vital importància per mantenir el nostre tendó rotulià en les millors condicions possibles. Per ajustar-lo el que hem de fer és col·locar-lo de tal manera que quan pedalegem la ròtula mai ens sobrepassi la puntera del peu.

• El manillar

Hem de tenir una postura en la qual ens sentim còmodes però que l’esquena estigui el més recta possible.

• Col·locació dels peus

És molt important que el peu es col·loqui recte i paral·lel al terra, i que es realitzi la força cap a baix i el recobrament del peu amb el primer metatarsià i no amb la part central del peu.

Font: www.buenaforma.org

Per Redacció / AMIC – Tot Sant Cugat

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada