Concurs per a l’explotació del restaurant i nou pla de marqueting per al Parc del Segre

Ja és obert el concurs públic per adjudicar l‘explotació del bar-restaurant del Parc Olímpic del Segre per un termini de cinc anys. Així ho ha explicat aquest dilluns l’alcalde de la Seu d’Urgell, Albert Batalla, en el programa ‘Fil Directe’ de RàdioSeu.

La presentació de propostes es podrà efectuar fins al 4 de març al registre general de l’Ajuntament urgellenc, en horari d’oficina (de 9 a 14 hores, de dilluns a divendres). L’acte d’obertura de pliques es durà a terme a les 12 del migdia del 7 de març.

Batalla ha manifestat que el Consell d’Administració de l’empresa municipal ha decidit treure aquest servei a concurs públic “per dinamitzar encara més una instal·lació de referència com és el Parc del Segre, no només de cara als visitants, sinó també per a la gent de la Seu”, ja que el contracte inclou la possibilitat d’ampliar els horaris d’atenció al públic i realitzar-hi sopars. “Fins ara la gestió ha estat pròpia i sempre com a complement a les necessitats del Parc. Amb el concurs públic, creiem que el Parc i el bar-restaurant es complementaran millor i l’activitat al recinte anirà a més”, ha afegit l’alcalde urgellenc.

Les bases indiquen que el preu base de licitació tindrà una part fixa i una altra de variable. El component fix de sortida serà de 18.000 euros anuals (sense IVA), mentre que el component variable consistirà en un percentatge sobre els ingressos mensuals. D’altra banda, entre els requisits destaca que caldrà que els interessats tinguin la capacitat tècnica per assumir amb garantia la tasca empresarial. Per això, caldrà justificar haver estat titular d’un restaurant o d’un bar-restaurant (no només bar) durant un total mínim de 7 anys durant els darrers 10 anys i amb períodes mínims de 3 anys seguits.

Les persones interessades, poden consultar els plecs de condicions administratives i tècniques a l’apartat del perfil del contractant del web municipal de l’Ajuntament de la Seu o bé en aquest enllaç.

Nou pla de màrqueting al Parc del Segre

La licitació coincideix amb la posada en marxa d’un nou pla de màrqueting del Parc del Segre, impulsat pel Consell d’Administració. “Tenim un motor econòmic de primer ordre i hem de fer-lo encara més atractiu, per augmentar-ne l’activitat i, de retruc, els ingressos”, ha remarcat l’alcalde urgellenc.

Entre les accions que es duran a terme hi ha, entre d’altres, la renovació del logotip de l’espai lúdic i esportiu, així com la confecció de paquets turístics adreçats al públic familiar.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.