FEDA organitza un concurs per triar quina marca farà servir durant aquest any amb motiu del 25è aniversari de la seva creació. Per fer-ho, ha obert un concurs a la seva pàgina de Facebook (www.facebook.com/fedaandorra).
L’empresa ha seleccionat tres opcions gràfiques i la més valorada per la població es farà servir en les comunicacions i dissenys relacionats amb l’aniversari de FEDA. Dins de l’aplicació de Facebook, els seguidors podran votar per l’opció que més els agradi de manera senzilla i ràpida.
Entre tots els participants a la promoció se sortejaran més de 30 premis, entre ells un Iphone, un IPad mini i entrades VIP per visitar el Museu de l’Electricitat MW. El termini per votar i participar finalitza el 24 de febrer a les 23h.
Amb aquesta iniciativa, FEDA vol fer participar a la ciutadania en el seu procés de decisió i amb aquesta filosofia ja fa temps que va obrir canals de comunicació a Facebook i Twitter per fomentar el diàleg amb la societat.
La promoció anirà acompanyada d’una campanya publicitària en diferents suports per donar a conèixer el concurs i assolir la màxima participació possible.