compres-inernetLes compres en línia s’estan convertint en molt més que una experiència entre els usuaris que naveguen, compren i comparteixen idees amb altres persones que utilitzen telèfons mòbils i tauletes. El 2012, els mòbils van representar al voltant del 50 % de tot el trànsit web de les companyies en època de Nadal.

Segons dades recollides per la plataforma, els dies 2, 8, 9 i 16 de desembre són aquells en què més compres es realitzen. Països com els Estats Units, amb una mitjana del 250% de vendes en línia el segon dia de desembre, França, amb un 264% el dia vuit o Alemanya amb un 203% el mateix dia són alguns exemples de la revolució que s’ha produït en les compres en línia per Nadal. El 84 % de joves de 18 a 34 anys realitzen compres en línia, un 10 % dels quals planegen fer només a través d’aquest canal. En canvi, els consumidors de 55 anys representen només el 45%.

Un altre aspecte que Appsbuilder comenta tenir en compte en aquests dies són les aglomeracions per adquirir aquell producte o servei que volem. Respecte a l’any anterior, hi ha hagut un increment del 25% respecte al nombre de persones que decideixen evitar les multituds en les seves compres i realitzar-les a través d’Internet, situant-se en un 30 %. En general, s’ha experimentat un augment del 68% en les vendes en línia a Europa en període de vacances , situant-se en el 12 % actual, mentre que als Estats Units representen el 14% després d’augmentar un 40% en comparació al 2012.

I és que els Smartphone i les tauletes es converteixen cada vegada més en un bé del dia a dia considerat per l’usuari com a principal font de compra en època nadalenca.

Per Tecnonews / ACPG – Redacció

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada