pedra-sorianoLa secretària d’Estat de Turisme i Comerç, Neus Soriano, i la directora de màrqueting d’Andorra Turisme, Noemí Pedra, han presentat les campanyes de comunicació per incentivar el consum intern per al Nadal i la campanya que es durà a terme amb motiu de les rebaixes d’hivern 2015-2016.

La campanya “Per Nadal comprar a Andorra té premi” està dirigida principalment als residents, tot i que també inclou els visitants i dóna continuïtat a les campanyes dels tres darrers anys en aquesta mateixa línia per estimular les compres a Andorra i per promocionar productes del país.

Així, les compres superiors a 30 euros realitzades entre l’1 i el 19 de desembre tindran dret a butlleta i no s’establirà un límit de butlletes per tiquet. Aquestes butlletes caldrà dipositar-les en les urnes que es trobaran en les dues casetes de fusta instal·lades a cada extrem de l’eix comercial de les parròquies centrals, que al mateix temps faran d’expositors i de punts d’informació de productes d’Andorra. També es podran trobar urnes de recollida de butlletes a totes les oficines de Turisme.

Els premis es divideixen en dues categories: tres premis consistents en un xec regal de 3.000 euros per comprar a Andorra i un lot de productes d’Andorra; i 30 premis consistents en un lot de productes d’Andorra.

El sorteig davant de notari tindrà lloc dissabte 19 de desembre a les 12 hores a la plaça de la Rotonda d’Andorra la Vella, i es farà en directe. Els guanyadors de la primera categoria hauran d’estar presents al sorteig o hauran de respondre la trucada en el moment del sorteig i disposaran d’un temps per recollir el regal. Als guanyadors dels 30 premis consistents en un lot de productes d’Andorra que no estiguin presents en el sorteig se’ls trucarà i podran recollir els premis a l’edifici administratiu del Govern a partir del dilluns següent al sorteig.

El pressupost total d’aquesta campanya és de 58.000 euros, la difusió es farà a través dels mitjans escrits i de ràdio local, els mitjans online, els opis i tanques de publicitat i les xarxes institucionals.

La campanya de rebaixes “Les rebaixes a Andorra són una altra història”, presentada també avui, donarà el tret de sortida el 8 de desembre a Espanya i França i el 18 de desembre a Andorra, dia que comencen les rebaixes. La campanya va destinada tant a residents com a visitants als qual es convida a gaudir de l’experiència de les rebaixes al país. La campanya de comunicació posarà l’èmfasi en l’avançament de les rebaixes respecte als països veïns (on s’inicien el 7 de gener) amb l’objectiu d’augmentar les vendes i pernoctacions a Andorra.

El cost total de la campanya és de 104.000 euros en mitjans de comunicació espanyols, francesos i andorrans. La campanya tant a Espanya com a França tindrà presència en mitjans escrits i emissores de ràdio. A Andorra es recollirà en premsa, ràdio, circuit de tanques i xarxes institucionals.

Foto: ANA

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada