T’has preguntat mai la quantitat d’anuncis que reps cada dia? Imagina’t si et paguessin per una part d’ells, quants diners guanyaries? Tonads és un sistema revolucionari: cobra per rebre publicitat.

Aquestes són les primeres línies de la descripció de l’APP per Smartphones que es pot trobar des del 25 de febrer a l’Apple Store i al Google Play d’Android. Tonads Publicity, l’empresa que ha llançat l’aplicació, ha dissenyat un sistema que permet als usuaris rebre un anunci de fins a 15 segons just abans de realitzar una trucada, destinant una part dels ingressos obtinguts de l’anunci a la persona que l’escolta. En el cas d’iPhone, a més introdueix una millora significativa en el marcador del telèfon, un punt que encara estava pendent per aquest dispositiu.

Segons confessa Miguel Martín Goula, un dels socis fundadors i principal accionista de l’empresa, “El 70% del que paga l’anunciant és el que pot arribar a cobrar la persona que té instal·lada l’App” i “Considerem que un usuari pugui obtenir prou diners per compensar fins al 30% o més de l’import de la seva factura de telèfon anual”.

Segons els estudis de la CMT, de mitjana parlem per telèfon mòbil al voltant de 95 minuts al mes. Considerant que cada trucada té una durada de 3 minuts, això significa que realitzem unes 32 trucades al mes. Amb Tonads instal·lat en el nostre Smartphone, podrem rebre 32 anuncis i cobrar per cada un d’ells.

Altres empreses ja han intentat obrir el canal de la publicitat en el telèfon mòbil. En el seu moment, Tele2 oferia la possibilitat de rebre publicitat durant el transcurs de la trucada a canvi de rebaixes en la tarifa, però la incomoditat de les interrupcions i el poc control de l’usuari sobre la publicitat haurien fet que aquest model fracassés. Publitono també ho va intentar emetent anuncis durant el to de trucada, però estaven lligats a negociar amb les companyies operadores. Com indica Miguel Martín, “Qualsevol persona que tingui un Smartphone pot instal·lar Tonads i començar a cobrar per rebre publicitat. Hem creat un sistema mitjançant el qual la persona pot valorar els anuncis que hagi rebut i manté informat a l’anunciant sobre com està evolucionant la seva campanya publicitària. Per tant, els usuaris també cobren per donar-nos la seva opinió”.

L’aplicació de Tonads permet configurar les preferències de cada un, seleccionant així la publicitat pels interessos, ubicació geogràfica, edat i sexe de la persona.

D’altra banda incorpora un sistema de descomptes i promocions en forma de cupons que l’usuari pot canviar en l’establiment de l’anunciant obtenint així descomptes addicionals. I per si no encara no fos prou amb tot això, compta també amb un sistema de bonificacions piramidals, de manera que es pot guanyar diners recomanant als nostres coneguts i amics perquè s’instal·lin l’aplicació.

Per Tecnonews / ACPG – Redacció

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada