Les compres per internet s’han popularitzat en els últims temps. La gran proliferació de pàgines webs en les que es venen de forma telemàtica productes de qualsevol tipus, ha estat gràcies a la millora en la seguretat en la transacció, fet que ha augmentat la confiança dels usuaris.

D’altra banda, tenir una botiga en línia o altrament anomenada e-commerce, és avui dia molt més fàcil que fa uns anys. Això ha fet que cada vegada siguin més freqüents aquest tipus de botigues al nostre país. Les e-commerce ja mouen 16.000 milions d’euros l’any amb 18 milions de compradors, i segons un estudi de Birchbox, aquest Nadal seran 9 de cada 10 espanyols els que compraran com a mínim algun regal a través d’internet.

Atenent a l’alta demanda que aquest tipus de negocis ofereix, l’empresa de hosting per a botigues en línia SiteGround.es ha elaborat la guia per crear una botiga en línia.

Quatre són els passos fonamentals per als emprenedors en aquest sector. Qui vulgui iniciar una e-commerce ha de començar pensant quin gestor de continguts vol utilitzar. En aquest sentit el plantejament té relació amb saber si ho volem de pagament o gratuït i com volem que llueixi, és a dir pensar en un disseny.

En segon lloc cal pensar el hosting que volem triar. Aquí és important tenir en compte el suport i ajuda que el hosting ens ofereix i quina seguretat ens dóna.

En tercer lloc hem de tenir clar el sistema de facturació que emprarem i finalment la manera en què donarem a conèixer la nostra pàgina al món.

En resum, encara que pugui semblar senzill, vendre un producte no ho és i menys en una societat sobresaturada d’ofertes.

Per Tecnonews / AMIC

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada