No és el millor moment per vendre un pis. D’això, no hi ha dubte. La situació dels mercats unit a la desaparició dels avantatges fiscals per la compra d’habitatge, no són les millors condicions per animar la compra. Per aquest motiu, per tal de cridar l’atenció dels possibles compradors és vital aprofitar al màxim els avantatges que ofereix la xarxa. Des de yaencontre.com, portal immobiliari, es destaquen quatre claus per crear un anunci eficaç a Internet.

 

Les fotos: cuidades i descriptives

Sembla una cosa òbvia, però, encara a data d’avui, hi ha anuncis de venda d’un pis per Internet que no disposen d’imatges. Les fotografies són essencials a l’hora d’elaborar un bon anunci. Però, no serveix qualsevol. Les imatges han de ser descriptives, és a dir, que donin una visió total de la casa. Alhora, encara que no se sigui un professional en la presa de fotografies, sí que és molt convenient, que siguin el més cuidades possibles, amb bons enfocaments, color, etc. Igualment, si en l’habitatge hi ha algun racó especial, un detall a destacar, no està de més captar una instantània i mostrar-ho. I el mateix passa amb l’entorn de l’habitatge: contextualitzar l’immoble, mostrar on s’ubica, la seva façana o fins i tot la seva porteria, pot ser de gran interès. I, per descomptat, el que mostren les imatges ha de ser un pis net, ordenat i decorat.

 

La informació és poder

La informació és essencial a l’hora de vendre un pis. Cal tenir en compte que Internet és un mitjà en el qual usuari va ràpid, es tracta d’un usuari “infidel” que passa aviat d’un anunci a un altre, i fins i tot, d’un portal a un altre. Per això, haurem de cuidar al màxim el nostre anunci, aportant la màxima informació possible. Direcció, nombre d’habitacions, alçada, extensió, antiguitat, preu, entre d’altres, seran essencials perquè l’usuari s’aturi en l’anunci i el consulti.

 

On és el pis?

Ubicar l’immoble, és clau. Són molts els possibles compradors que busquen un pis segons on estigui situat. Fins i tot, és convenient, afegir dades d’interès sobre els serveis i comerços que hi ha al voltant. És a dir, si hi ha prop parcs, col·legis, centres comercials, etc.

 

Text descriptiu, però no llarg

Moltes vegades es pot pensar que per afegir un text llarg l’anunci en què s’expliquin tota mena de detalls, s’aconseguirà que sigui més vist. Ben al contrari, un text massa llarg pot ser perjudicial. La clau està en escriure una ressenya clara, concisa i directa, amb la informació pertinent sobre el immoble i ressaltant les parts positives d’aquest. I, per descomptat, que no disposi de faltes d’ortografia.

Per Tecnonews / ACPG – Redacció

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada