Coca-Cola European Partners (CCEP), la major embotelladora de la marca de refrescos nord-americana al món, va guanyar 508 milions d’euros durant els sis primers mesos de l’any, fet que suposa un increment del 22% respecte al mateix període de l’any anterior. D’acord amb la informació facilitada per la companyia a la Comissió Nacional del Mercat de Valors (CNMV) espanyola, els seus ingressos van augmentar el 7% i van arribar als 5.802.000, impulsats per un augment del 2% en el volum d’ampolles gestionat entre els dos períodes comparats.

El resultat operatiu de la companyia de begudes, una de les més grans del sector i en la qual treballen unes 24.000 persones, es va elevar un 20%, fins a 726 milions, gràcies també a una retallada del 0,5% de les despeses operatives, que van quedar en 1.482.000. Al mercat que inclou Espanya, Portugal i Andorra aporta el 22% dels ingressos del grup, la firma va ingressar un 6% més, fins 1.282 milions, amb l’impuls del volum de les vendes de Coca-Cola Classic, Coca Cola Zero Sucre, Fanta, Monster i Aquarius. La companyia ha explicat que els seus ingressos per cada caixa venuda a la regió es van elevar gràcies a la gestió de preus a les vendes dels envasos petits, de manera que la comercialització de les llaunes petites van augmentar el 23,5%.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada