La creació de noves eines de comunicació i producció acaba generant canvis revolucionaris. Ha passat amb la predecessora revolució industrial, quina continuïtat l’està assumint la revolució digital, que segurament produiràLlegir

“El nacionalisme és, en el fons, una lluita de les elits pel poder.” Jean Monnet (1888-1979) Precursor de la Unió Europea. Admeto que admiro, des d’un punt de vista negatiu, laLlegir

Com era lògic, la guerra no ha fet pas cap treva a l’agost. Mitjans digitals i xarxes socials han permès mantenir el caliu com en temporada alta, i així hemLlegir

Podrem donar-li tantes voltes com vulguem però al final de la nostra existència ens morirem i potser el més important de tot és que ho haurem fet sense saber siLlegir

Una bona comunicació ens acosta a les persones que ens importen, ens ajuda a solucionar els problemes i ens enriqueix la vida. Sovint creiem que ens expressem amb tota claredat iLlegir

Probablement va ser un dels moments més interessants de la història del segle XX i un dels més oblidats. Va ser la revolta del camp de concentració soviètic del KangirLlegir

Som animals socials  i necessitem la companyia dels altres. Ja deia aquell poeta anglès que cap persona és una illa i que tots formem part d’una cadena, quelcom que enLlegir

És una narració del segle XIX que m’encanta, tot i que no vaig poder guardar el llibre on sortia. L’argument era aquest: els homes de la Terra aconsegueixen unir-se perLlegir

Com la majoria de modes gastronòmiques, aquesta està arribant sense avisar i el consumidor corre el perill d’estar desprevingut. Es tracta de cantar les excel·lències dels productes i vendre fruitesLlegir

L’altre dia vaig fer una reflexió victimista. A veure, tinc 45 anys i tinc una calvície incipient. A més, des de petit pateixo estrabisme, vista cansada i necessito ulleres. ALlegir

Que la classe política no té credibilitat és de domini públic, tot i que necessària i imprescindible per al funcionament de la societat. Aquesta necessitat genera grans dubtes sobre lesLlegir