Recordo dels meus temps de professor de biologia, com els alumnes s’enfrontaven al peix, la sepia o el musclo de rigor per fer-ne la dissecció. Sobretot la segona vegada, quanLlegir

Fent el balanç gastronòmic d’aquestes festes nadalenques, resulta fàcil constatar que el caneló, junt amb el torró, n’ha estat enguany un dels seus protagonistes principals. Àmpliament esmentat, referenciat i promocionatLlegir

Sembla impossible que hàgim pogut arribar fins aquí sense esmentar un dels grans protagonistes del conflicte. I sobretot un dels que ho continuarà essent, perquè ja fa temps que hemLlegir

No parem de tenir ensurts. I de trobar-nos enfrontats a dilemes que, a poc que siguem reflexius i conseqüents, ens deixen en un estat de dubte raonable gens aconsellable siLlegir

L’any 2015 està acabant, moltes són les promeses i plans per a l’any 2016 que està a la volta de la cantonada, traguem aquestes promeses i projectes del racó delsLlegir

L’altre dia vaig estar mirant una sèrie de revistes i em vaig sorprendre perquè en una d’elles es veia un platet volador i un títol similar a “`Noves aparicions”. TotLlegir

Fer un llibre, encara que sigui de menús de Nadal, sempre és una oportunitat per reflexionar. Per aturar un moment la voràgine, intentar escatir què hi ha de real iLlegir

Sé que hi ha persones a les quals no els agrada el Nadal, com a mi per exemple.Però penso que a la gran majoria, els agraden aquestes dates i tenenLlegir

L’anomenada actual crisi ha deixat de ser-ho, per passar a ser la conseqüència lògica normal d’un sistema capitalista obsolet, que enlloc de crear solucions, genera problemes. Plantar cara a laLlegir

No faré cap al·lusió malèvola al fet que el primer anglicisme d’aquesta sèrie hagi arribat empès per la força de les xarxes socials, a partir de l’etiqueta #pressingCUP. De fetLlegir

Aquest divendres pel matí, en un dels grups de Whatsapp, un company ha compartit amb nosaltres un vídeo que m’ha fet pensar, un vídeo amb el que m’he sentit forçaLlegir

El nostre món es fa cada vegada més hipòcrita, i de vegades sentim que res ens pot sorprendre encara més, fins que passa alguna cosa que ens ensenya que probablementLlegir

Fa poc vaig tornar a veure la genial pel·lícula de ciència ficció “El planeta dels simis” i he de dir que, tot i que l’he vist almenys set o vuit cops,Llegir

En el cor de tots els culers hi ha una sèrie de dates especials que tots recordem amb orgull i que ens han fet més grans, més forts, que ensLlegir

Una prova més, si calia, que Spain is different: les dictadures italiana i alemanya del segle XX van rebre el nom de sengles conceptes de natura política (feixisme, de fascio,Llegir