Quina decepció Joan… quina llàstima de tot plegat… Fins fa pocs dies hi havien ulls que et veien com una “víctima”, semblava que el teu malson era un preu injustLlegir

Les Olimpíades de 1992 van suposar un abans i un després a la Seu, vam superar les destrosses dels aiguats de 1982 amb un esdeveniment que ens va situar esportivamentLlegir

No fa gaires setmanes vaig tenir ocasió de perorar una mica sobre la fascinació de l’hac intercalada, a propòsit del terme cohesió, atractiu que al meu parer es deu aLlegir

La Final de Copa de diumenge, que va enfrontar al Barça i al Sevilla, va servir per reivindicar el futbol més enllà de les voluntats polítiques dels uns i elsLlegir

Poques vegades m’ha impactat tant un llibre com Ansietat del periodista nord-americà Scott Stossel. Es tracta d’un ambiciós assaig sobre com l’ansietat domina bona part dels humans i ho faLlegir

La jubilació igual que el retiro, suposa el retirament d’una persona del treball remunerat, per qüestions d’edat o incapacitat laboral, tenint dret a una pensió. En el món anglosaxó s’utilitzaLlegir

Els que patim de fibromiàlgia, ja sigui primària o secundària, lleu, moderada o severa; els símptomes per a cada persona poden arribar a ser intolerables, perquè quan es tracta deLlegir

Una recent estada a l’Ampolla per valorar i jutjar una colla de plats al voltant de l’ostra -que en aquella població del Delta té estatus de producte nacional- m’ha permèsLlegir

“Propostes més o menys fermes d’una nova cara (8 lletres)”. Les definicions crucigramístiques de vegades tenen la virtut de desdramatitzar situacions que ens resulten insostenibles. Una mena de teràpia lúdica.Llegir

Som campions de Lliga perquè ens ho hem merescut sobradament, ho som sense les famoses ajudes que acostumen a rebre altres, malgrat els famosos maletins dels que tothom en parlaLlegir

Me ne vidn cewsel Sawznek!! Aquestes van ser, segons la llegenda, les darreres paraules (al 1777) de l’últim parlant del còrnic: la llengua celta que es va utilitzar a Cornualla,Llegir

L’activista nord-americà Jeremy Rifkin defensa l’aplicació d’energies renovables, com una de les millors formes per crear un gran nombre de llocs de treball. Des del moviment sènior apostem per laLlegir

Ens estem equivocant amb el desenvolupament tecnològic i els inacabables avenços?… Sincerament crec que sí perquè anem generant situacions cada cop més difícils de resoldre i no tenim  present queLlegir

La llista de termes del conflicte, que ja s’acosta al centenar i mig de mots, conté expressions de notable duresa formal, obusos verbals de consideració. Però, curiosament, no hi haLlegir