Sigui quina sigui la situació política de Catalunya, fora o dins d’Espanya, la creació d’una Catalunya segle XXI, no serà liderada per partits polítics, els membres dels quals s’han convertit enLlegir

Són  la darrera moda. Potser arrossegats per la definitiva popularització del gaspatxo, el salmorejo i preparats tradicionals semblants que aquest estiu passat han viscut una veritable eclosió. Però potser convindria,Llegir

La  importància social de la cultura rau en el fet que ens atorga un sentiment de pertinença. Cada un de nosaltres se sent representat per un grup de tradicions, conductes,Llegir

Ara  em deixaré anar a una arrissamenta una mica arrissada, però estic segur que em seguireu. La confusió de les atxes de l’altre dia és el millor indicador d’allò queLlegir

En una societat en la que les qüestions econòmiques determinen el seu funcionament, ningú escapa d’aquest determinisme alienant, incloent-hi als membres de la classe política que s’han convertit en dòcilsLlegir

Igual que la proclamació del candidat (que es diu així, ja ho vam veure fa poc, perquè es presentava abillat amb túnica blanca, càndida), la investidura rep aquest nom aLlegir

Darrerament he tingut l’oportunitat de llegir el clàssic de Dant, La Divina Comèdia, en una versió en català. Pels qui no ho sapiguin aquesta meravella de la literatura del segleLlegir

Intentar saber el perquè de les coses és imprescindible per tenir consciència del que passa. Cal saber que vivim en una societat socialment drogada per l’opi del poble, en laLlegir

Oficialment l’estiu no ha acabat encara. Fins al dia 21/22 de setembre, encara segueix l’estiu. Però la sensació que l’estiu ha acabat és quan comença setembre: adéu vacances, hola exàmensLlegir

No  negaré la preocupació que mostren, per exemple, algunes cadenes de supermercats pel tema del malbaratament d’aliments. Ofertes a preus més que raonables de productes que freguen el moment deLlegir

Donar un bon consell és molt important ja que es pot arribar a fer canviar una persona que hagués comès una equivocació o error i així pot prendre el camíLlegir

Fa uns dies vaig veure una de les darreres pel·lícules de la saga d’Star Trek i he de reconèixer com a antic fan de la sèrie que la meva il·lusióLlegir