Des del començament de la història, la humanitat s’ha regit per la lluita de classes de poderosos explotant a oprimits. Explotació durant molt de temps basada en la ignorància d’unaLlegir

Tenir voluntat és tant o més important que tenir idees. De fet, és la primera eina que permet tirar endavant un nou projecte. Si no existeix aquesta voluntat, ja siguiLlegir

De vegades la trista realitat i la mesquina actualitat ens fulguren amb instants d’estranya bellesa. Quan un mitjà titula una notícia ‘P., M. i J. reclamen al congrés espanyol queLlegir

Mai abans en la Història de la Humanitat, les capacitats tècniques han estat tan potents i accessibles com en l’actualitat. El desenvolupament massiu d’Internet, a partir dels anys noranta, haLlegir

Amb l’arribada dels primers freds, el temps de les fruites sucoses i dolces acaba. Però, com sempre sol passar a la natura, no acaba del tot i, al marge deLlegir

Quines ganes que tenia que l’actualitat em deixés respirar una mica i poder mirar-me de prop aquest sintagma, els famosos problemes reals que es veu que tenim la gent! LaLlegir

Primer de tot, què és un centre de distribució d’aliments, anomenat col·loquialment com “banc d’aliments”? Aquests centres són organitzacions sense ànim de lucre que funcionen mitjançant el voluntariat. El seuLlegir

Hi ha persones que estan plenament convençudes que les noves generacions no viuran pitjor que les actuals, sinó tot el contrari molt millor, tot i que segurament amb una novaLlegir

L’acceleració de la vida moderna fa que la glòria sigui cada cop més efímera, de manera que, menys de quinze dies després de ser detinguda, és probable que el nomLlegir

A  tot el país hi ha un dèficit d’inversions, però jo com a Pirinenc reclamo primordialment les del meu territori. Sóc conscient de la realitat actual, amb una tresoreria deLlegir

Després  que sortís el clàssic de Robinson Crusoe, es van posar de moda les històries de naufragis, algunes d’elles basades en fets reals. Una de les més interessants és PerdutLlegir