Curiós, he descobert que m’agradava el Nadal amb 46 anys. Durant anys he compartit la creença que no tenia sentit celebrar una festa religiosa si no hi creia. Però l’argumentLlegir

Com que som als dies que som, m’ha semblat oportú fer una pausa en la dinàmica habitual d’aquesta secció i aprofitar el recolliment en què caureu amb el sopor post-tiberisLlegir

Potser perquè no tinc rés, sóc comunista… Potser ho sóc perquè l’idealisme igualitari em té seduït… No em molesta que hi hagi gent que tingui molt, però em fa malLlegir

Desembre ens acosta inexorablement al final de l’any, amb totes les seves alegries i les seves inevitables nostàlgies. L’ésser humà viu dues Nadals: la que hauria de ser el lliurament espiritualLlegir

Desprès d’un llarg i laboriós procés històric, els éssers humans han nascut per ser lliures, procés en el que el paper de l’estat genera grans polèmiques. El liberalisme de dretesLlegir

L’Esclerosi Múltiple la pateixen adults i joves en la seva majoria, amb doble d’incidència en les dones respecte als homes. És una malaltia crònica neurològica, que els pacients porten ambLlegir

Yolanda López, en el seu post del passat dia 1 de desembre, va fer una reflexió profunda sota el títol “¿a que suena el silencio?”. L’enunciat em va cridar l’atencióLlegir

Confesso que el verb moure se m’ha fet antipàtic per aquest sentit que el neoenglish global li ha afegit, el que corresponia atraslladar-se, desplaçar-se o canviar de casa: l’any queLlegir

René Descartes va escriure la seva obra més important en un període avorrit de la seva existència. Ho explicava ell mateix. També va fer el mateix Adam Smith, el pareLlegir

Tinc la gran sort d’haver pogut formar part d’un Consell d’Administració de la CASS on el diàleg i les aportacions de cadascuna de les persones que formàvem aquell equip deLlegir

El desplegament com a concepte polític és bastant modern. Arrenca amb la transició espanyola i l’Estat de les autonomies, quan algú es va empescar allò de ‘desplegar les competències’ iLlegir