No sóc massa partidari de donar veu a les relacions entre aliments i salut, però si en la meva darrera aportació vaig trencar una llança en contra del panga, emLlegir

Desprès d’un llarg i laboriós procés històric, els éssers humans han nascut per ser lliures, procés en el que el paper de l’estat genera grans polèmiques. El liberalisme de dretesLlegir

Potser m’equivoco no esventrant aquesta setmana el terme cinisme, que tan sovint em ve al cap quan sento insignes representants de la dreta, totalitaris d’esperit, acusar els altres del llautóLlegir

A Europa trobem que els seus habitants han aconseguit fer de la seva història un actiu susceptible d’ésser explotat turísticament. No solament parlo de grans capitals com Londres, Berlín, Roma,Llegir

Cada sistema socioeconòmic funciona amb una lògica especifica i pròpia que el condiciona. La lògica del sistema capitalista és la cobdícia de tenir més diners, no acontentant-se en cap moment,Llegir

José Maria Roldán és el President de l’Associació Espanyola de la Banca (AEB) i, per les manifestacions públiques que va fer a Madrid en el transcurs d’una conferència sobre lesLlegir

La selecció de termes mereixedors de formar part del vocabulari del conflicte té un cert risc, que és el de la caducitat. En la immediatesa, no sempre és fàcil saberLlegir

Un mitjà de comunicació que adoro i amb el qual convisc molt temps en viatges o en moments de concentració i en el treball en els que és una companyaLlegir

La paraula traïdor és molt negra i té connotacions negatives. Són aquells qui han traït la lleialtat dels qui eren els seus i s’han passat a l’altre bàndol. Probablement, elLlegir

Aquests dies ha saltat alguna que altra alarma arran, entre altres, de la decisió de Carrefour de retirar de la seva peixateria el filet de panga. El peix gat delLlegir