Al nostre país hi habita un nombre important i cada vegada més creixent d’homes, dones i nens amb discapacitat (persones especials), membres d’una família que es veuen enfrontats a unaLlegir

S’ha demostrat, des del Departament de Salut, que les funcions i la viabilitat dels hospitals comarcals són imprescindibles per a la salut de tots els pirinencs i que s’ha d’apostarLlegir

He llegit que des de l’any 2000, a Portugal, s’han cremat tres milions d’hectàrees de bosc; és a dir, una quantitat equivalent a tres milions de camps de futbol oLlegir

Quin goig per al lingüista trobar-se amb termes com aquest, tan aparentment senzills i en canvi amb tanta personalitat! Només espero que per al lector el gaudi de descobrir-ne laLlegir

“La vida local 24 hores, incloent-hi el treball”, pretén ser una proposta alliberadora per donar sentit a la vida. Suposa  tornar a posar de nou en funcionament fàbriques i tallersLlegir

Aquests dies circulava per les xarxes un acudit molt divertit, a propòsit de l’anunci fet pel president Puigdemont la setmana passada, en què es veia el president Rajoy demanant aLlegir

Esteu preparats per canviar les vostres vides. Esteu preparats per a la nova revolució. No tots podran entendre-ho. No tots podran adaptar-se. No només canviarà la teva vida. Canviarà laLlegir

L’origen de la vida és una incògnita, fins aquest moment indexifrable, tot i que existeixen dues teories que pretenen infructuosament explicar-ho. La primera, la Teoria de l’Evolució de Darwin, científicamentLlegir

Que els verbs generin substantius no és pas fenomen infreqüent. No és tan habitual com al contrari (de capsa, encapsar, per exemple), però tampoc és rar. És el cas, talLlegir

Fa poc em vaig trobar amb un conegut que em va fer canviar la meva forma de veure les coses. Podria ser una història d’autoajuda o simplement casualitat curiosa que unaLlegir