Tres andorrans als Mundials júniors d’esquí alpí de Narvik
El pròxim dijous 5 de març comencen a Narvik (Noruega) els Campionats del Món júnior d’esquí alpí. Ho faran amb la presència de tres esquiadors andorrans: Cande Moreno, Bartumeu GabrielLlegir














