carlemanyL’Associació CarlemanyCalidae aposta per tancar l’avinguda només en moments de màxima afluència turística. En aquest sentit, recorden en un comunicat que han intentat arribar a un consens amb el Comú per assolir una solució mixta però que no ha estat possible. A més, des de l’Associació consideren que l’èxit de la Shopping Night referma la seva idea que la ‘conversió per a vianants de l’avinguda Carlemany només té sentit com una eina més de dinamització’.

CarlemanyCalidae ha ressaltat que l’èxit de la Shopping Night es deu al fet d’haver-la celebrat en un període de màxima afluència turística i a la coordinació dels comuns d’Andorra la Vella i Escaldes-Engordany. En aquest sentit, l’Associació es pregunta per què no es pot seguir la mateixa estratègia que a l’avinguda Meritxell, és a dir, només tancar-la al trànsit en moments puntuals.

L’Associació posa en relleu que l’èxit de la Shopping Night contrasta amb la resta de dies ja que consideren que mantenir tancada l’avinguda és ‘contraproduent’ per als negocis de la zona, un fet que evidencia la necessitat de ‘trobar una solució mixta on siguin compatibles els vehicles amb els vianants’.

D’altra banda, CarlemanyCalidae ha informat que ha presentat a la Batllia les sis demandes corresponents als recursos d’alçada, després dels silencis administratius del Govern.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada