Els problemes mecànics, concretament en el turbo del seu Seat León, van marcar la participació de Lluís Bigordà en la IV Pujada Alp 2500, prova vàlida per als Campionats de Catalunya i Espanya de Muntanya.
El pilot andorrà va poder superar les tres carreres programades per l’organització (Cerdanya Racing) però no al ritme que hagués volgut, així ho comentava al final: “En aparença. el ritme era el màxim que podia donar el cotxe però quan arribaves a meta i comprovaves el temps t’adonaves que era fins i tot superior al de la temporada anterior. L’única satisfacció del cap de setmana va ser pujar al podi de Grup A del campionat d’Espanya a recollir el trofeu de tercer classificat”.

La 17ª posició en les classificacions del català no era precisament al que aspirava Bigordà durant el cap de setmana passat a Alp, però la situació va ser del tot adversa i va haver de rendir-se a l’evidència i competir en inferioritat de condicions, en aquest cas, mecàniques.

Per Bigordà va ser una sorpresa majúscula en veure que el seu León no funcionava ni en la primera pujada d’entrenament, aquest era el seu comentari: “Havíem provat el cotxe a principis de setmana i tot semblava en perfecte estat. Després de la primera pujada de carrera vam arribar a la conclusió que el problema podia venir de la vàlvula de turbo. Vam decidir fer el desplaçament a Andorra a buscar tot el necessari per fer una reparació d’urgència després del treure el León de parc tancat del dissabte. Així ho vam fer, però..”.

Una vegada completada la màniga d’entrenaments amb la qual s’iniciava la jornada del diumenge, Bigordà va poder comprovar que el problema no estava solucionat: “Així va ser, em vaig limitar a fer la carrera amb el que tenia i almenys poder estar en la classificació final dels campionats pels quals era vàlida la prova d’Alp”.

A partir d’ara i amb dos mesos d’inactivitat en el català de Muntanya l’objectiu de Lluis Bigordà serà tenir la seva mecànica plenament recuperada per a la cita del Farell el dia 21 de setembre.

(Text i foto: Fotoesport)

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada