Aquest vespre s’ha celebrat, a Sant Julià de Lòria, la Junta General Ordinària de Camprabassa, S.A. S’han aprovat els comptes de l’any 2013 amb un resultat comptable de menys 2.237.230€.
També s’ha presentat l’evolució del pla estratègic que es va iniciar a finals del 2012 i que s’allargarà fins el 2015. Actualment, aquest es troba aproximadament al 50% de la seva execució. Les dades d’aquesta evolució a dia d’avui són: la facturació del 2012 va ser de 1.447.000€, situant-se en 1.803.000€ el 2013, un 24% més que l’any anterior. Entre gener i maig del 2013 la facturació es va situar en 456.000€ i el mateix període del 2014 ha estat de 858.000€.
Aquesta tendència també s’aplica al nombre de visitants que el 2013 va augmentar un 57% en relació al 2012, passant de 63.000 a 111.000. Igualment, entre el gener i el maig del 2013 el parc d’aventures va acollir a 22.000 persones i el mateix període del 2014 han estat 68.000. L’índex de satisfacció dels visitants de Naturlandia és molt alt, el 86% afirma que tornarà l’any vinent. Tot i que la seva procedència és diversa, la majoria ve de Catalunya, València i el sud de França.
Aquestes dades reflecteixen que el pla estratègic segueix l’evolució prevista. Prova d’això és el suport rebut per part de les entitats bancàries. Les dues amb més participació en el finançament de la societat han acordat reestructurar l’endeutament a llarg termini.
Durant la junta, també s’ha informat als accionistes de les actuacions que s’han fet al parc durant el 2013 i l’inici d’aquest any amb les novetats de l’estiu. A la cota 2.000, s’han doblat les activitats per als més petits. A més, el parc d’animals compta amb un nou espai interactiu dins de la galeria d’óssos i a mitjan de juliol s’incorporaran dues noves espècies: linx i marmotes.
A la cota 1.600, s’ha apostat per noves activitats: un circuit de karts amb pedals, una pista de vòlei platja i un camp de futbol de 35X20, entre d’altres.
(Text: Comú de Sant Julià)