Campionat del món de trial

Sant Julià de Lòria feia goig el passat de setmana, estava ple de gent. Teníem un munt de motoristes i visitants, gràcies al campionat del món de trial. Els bars i restaurants treballaven com “mai”, els hotels estan plens. Fins i tot algun comerç ha augmentat les seves vendes (encara que, sentint el comentari d’un participant català: “ aquí no val la pena comprar, ni la gasolina ”, tinc els meus dubtes en aquest sector comercial).

Fins i tot, podem “excusar” el caos circulatori que provoca l’esdeveniment. Tot sigui per al bé de la parròquia…

Ara bé, no podem oblidar la part negativa:

Un aparcament comunal, molt utilitzat, tancat una setmana sencera, un parc infantil (que havíem “recuperat”) tancat també el mateix període de temps, una part de l’Avinguda Verge de Canolich i de l’Avinguda Rocafort sense places d’aparcament (estan reservades per als motoristes i el seu sèquit).

No els podríem col•locar a tots a Naturlàndia, per exemple ? A l’antic i desaprofitat camp de tir…

Una colla de dròpols, xulos, prepotents, escandalosos… amunt i avall amb les seves motos tot el dia, per damunt de les voravies, dins les places públiques, contra direcció en els carrers, apujant-se a les parets, envaint el carril esquerra en molts llocs, avançant vehicles per la dreta, per l’esquerra,

Una carretera (la de Nagol), on esta prohibit “parar” i ara mateix deixen fins i tot, aparcar (com en totes les “festes”), fet que provoca per exemple, trobar un altre vehicle de cara, i que passi primer el més “xulo”.

Desviacions constants a la rotonda de la ex-plaça Laurèdia (fins i tot a aquells que normalment no hi tenim accés quan baixem de la carretera de Nagol), amb “embotellaments” molt considerables.

I, a tot això, els agents de circulació, “dissimulant” en altres llocs de la parròquia (imagino que, seguint “ordres” superiors…). No els culpo a “ells”, sí a les ordres “superiors”…

Sincerament,

N’estic fins als mateixos “cataplins” de les fires i firetes, tancaments de carrers, d’aparcaments, parcs infantils, etc… que en “teoria”, han de revitalitzar la parròquia, però que en realitat tant sols serveixen per “rentar la cara” a un poble, tutelat i dominat per un grup que s’anomena U.L., que no revifarà mai ni amb campionats del món del que sigui.

 

12 comentaris

  1. mil,
    1ª entrada i anteriors :
    IP 194.158.95.165 govern.ad
    2ª entrada :
    IP 194.158.76.36 andorpac.ad
    3ª entrada :
    IP 195.124.25.46 ipcom.comunitel.net

    1. Sr. Miquel C. Gordi,
      segueixi buscant que al final té premi. Insisteixo…,dediquis a la comptabilitat.

  2. Sr. Miquel C. Gordi, efectivament no he entrat amb l’IP de Govern ni ara ni mai. Vostè el sap és de comptabilitat, no de tècnic haquer-informàtic. Escolti… que aquí tothom ens coneixem…..

  3. Molt bé, mil. Aquest cop no has entrat amb la IP de Govern.

  4. Sr. Miquel C. GORDI, busqui més aprop de casa…, tot i que a govern, comuns, parapúbliques, partits polítics, veins, antics companys de clase, antics clients… i té una munteguera d’amics que se l’estimen molt i molt.

  5. Jo també us estimo molt a tots. Sobretot a “mil” que envie els mails des de Govern.

  6. Es podria obrir una recollida de firmes per decidir si aquest personatge pot viure entre nosaltres i on.

  7. jo pago la mudança i totes les despeses i si marxa del pais un viatge a Dubai AMB TOTS ELS GASTOS PAGATS!!!

  8. Si el Calsina marxa de Sant Julià segurament la parròquia guanyarà caché i sobretot tranquilitat. El sol tornarà a lluir solament i perdran els bars.

  9. Sr. Pep,
    Que vostè no es queixi no implica que jo no em pugui queixar. Cadascú és lliure de “aguantar” o queixar-se.
    No tinc perquè marxar de la meva parròquia, per tant no cal que m’ho aconselli (o recomani). Una altra “cosa” diferent és que vostè vullgui que jo marxi.
    Al porta a porta, m’hi trobarà si hi ha quelcom amb cara i ulls.
    Per cert, ja en porto dues “edicions” de porta a porta.
    I pel que fa del fet a presentar-me de Cònsol, valdria més que ho demani als seus “amics” que tant estima de UL (també pot fer-ho a Segle21), el perquè encara no he estat mai candidat a Cònsol Major o Menor.
    Una mica d’informació no li vindra mal.

    1. Sr. Calsina,

      m’agrada que doni per fet que el meus “amics” son UL o segle 21 i que “m’estimo molt”, potser us caldria una mica d’informació a vos, i si ja ha fet dues vegades el porta a porta no doni per segur moltes coses, no m’agraden les sigles, i sí els projectes que milloren la nostra parroquia. Desconec perque encara no ha estat mai candidat, però m’en puc fer una idea, de totes maneres a les properes eleccions, si vol el reberé a casa amb molt de gust per que m’espliqui les seves propostes positives, si en té.

  10. Sr. Calsina,

    Jo també soc lauredià, i tinc la sort o desgràcia de viure aprop de la plaça germandat, i no ho critico tot com vostè. A mi em tallen el carrer cada dia, i he d’aguantar el soroll de la festa major, les paradetes de la fira medieval, les curses de bicis i de la Sant Silvestre, i no em queixo. M’agrada la meva parròquia i el que es fa per revitalitzar-la. Us recomanaria que si no esteu a gust i tot ho veieu gris, canvieu de parroquia. Viureu més tranquil i més feliç. O una opció millor, presenteu-vos a cònsol i arregleu-ho tot. Us espero al porta-porta de les properes eleccions.

Comments are closed.

TOTES LES NOTÍCIES