Campanya a les xarxes socials i als mitjans de comunicació perquè els conductors no corrin

El Govern ha adjudicat a l’empresa Moles Disseny per un import de 17.765,00 euros els treballs de disseny, redacció i comunicació d’una campanya de seguretat viària relativa a la conducció a velocitats inadequades i les seves conseqüències.

L’objectiu és conscienciar amb missatges clars i entenedors, dels perills i efectes de conduir a velocitats inadaptades i dels efectes col·laterals negatius que comporta circular en aquestes condicions. També pretén promoure la convivència entre els diferents usuaris de la via pública (vianants, ciclistes, motoristes, etc.).

La difusió de la campanya es farà mitjançant diferents suports: xarxes socials, ràdio, televisió, premsa esrcita i mitjans digitals. La reunió del consell de ministres celebrada aquest dimecres també ha servit per aprovar l’obertura de la convocatòria de la segona edició del concurs “Guardó Olympe de Gouges” per a la promoció de la igualtat de gènere en l’àmbit laboral.

L’esdeveniment, que es va impulsar l’any passat, té com a objectiu promoure la igualtat a les empreses tenint en compte les desigualtats que detectades pel Llibre blanc de la igualtat en relació amb la bretxa salarial i la segregació vertical i horitzontal a la feina. El termini per presentar els plans i les mesures d’igualtat corresponents serà fins al 31 de desembre del 2018.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.