Camp considera que ‘funciona’ la combinació de compres i esdeveniments al carrer

carlemanyEl ministre de Turisme i Medi Ambient, Francesc Camp, ha valorat positivament l’inici de l’esdeveniment Andorra Shopping Festival. A falta de dades concretes ha indicat que ‘sembla que ha funcionat’, i ha dit que apostar per combinar els esdeveniments al carrer, amb la col·laboració dels comerciants, i les compres ‘és una combinació que sembla que funciona’. A més, ha indicat que el fet de fer per a vianants també un tram de l’avinguda Meritxell va ser ‘força positiu’ i va donar més continuïtat a l’eix comercial.

A falta de dades de turistes i excursionistes definitives del pont de Tots Sants, el ministre de Turisme opina que ‘tot apunta que ha estat un gran cap de setmana’. L’afluència de visitants que es va poder veure pels carrers fa pensar en un balanç positiu tot i que assenyala que cal esperar les dades i els resultats de les enquestes que fa Andorra Turisme.

Camp considera que els esdeveniments que s’han organitzat per aquest primer cap de setmana de l’Andorra Shopping Festival han tingut èxit, i que la combinació entre esdeveniments al carrer, amb la col·laboració dels comerciants, i les compres, donen un resultat positiu que caldrà tenir en compte si es repeteix aquesta iniciativa.

Un fet que ha volgut remarcar especialment és que un tram de l’avinguda Meritxell fos per a vianants, i és que considera que això va ser ‘força positiu’ per donar continuïtat a l’eix comercial. A més, agraeix l’esforç dels comuns per aconseguir que els eixos estiguessin dedicats únicament als vianants’. Per això opina que ‘si es repeteix un esdeveniment així hem de reflexionar en que hi ha d’haver la implicació de tothom’ perquè considera que és la clau de l’èxit.

D’entre els diversos esdeveniments que van tenir lloc durant aquest dissabte, a banda del simple fet que les botigues tanquessin a la mitjanit, també ha destacat la passarel·la del cel·lo, on diu que ‘es veia molt interès’. També ha assenyalat que les bosses gegants pintades per artistes van cridar l’atenció dels visitants i que ‘la gent es feia fotos amb les bosses’.

Per això ha reiterat que ‘anar a comprar no és només el fet de comprar, sinó que s’ha de donar una mica més al client, i aquesta mica més és l’Andorra Shopping Festival’. Així, ha opinat que ‘potser això farà que la gent vingui una mica més i compri una mica més perquè estaran més estona al carrer’.

Tot i que el primer balanç és positiu, Camp ha recordat que l’Andorra Shopping Festival dura tot el mes i que el proper dissabte dia 9 de novembre encara hi haurà esdeveniments al carrer en el marc d’aquesta campanya.

TOTES LES NOTÍCIES