La propera campanya de promoció turística de primavera presentarà canvis en comparació a les del novembre o maig passats. El ministre de Turisme, Francesc Camp, va anunciar noves modalitats de premis, a més de les quantitats de diners a gastar al país, i l’abandonament del lema Alguna cosa es mou a Andorra.

La campanya de promoció turística en la que es treballa des d’Andorra Turisme amb el ministeri i els comerciants ja no seguirà el lema d’Alguna cosa es mou a Andorra. Així ho va anunciar el ministre Camp, que no va voler avançar el futur eslògan ni en quina línia anirà. Això sí, va deixar clar que ‘no farem el mateix missatge d’Alguna cosa es mou a Andorra’.

Però el lema no serà l’única novetat de la campanya que es realitzarà al maig. Camp també va explicar que hi haurà ‘un canvi important en el tipus de premis’. A més dels sortejos de vals de compra a gastar a Andorra, se n’afegiran d’altres. Aquí, el ministre tampoc va voler desvetllar quin tipus de premis es donaran.

A banda de la línia creativa i dels premis, la campanya seguirà ‘la línia de les darreres’, tant de la del novembre com la del maig, i el seu objectiu continuarà sent ‘potenciar molt l’oferta comercial’, i ‘complementar-la’ amb la resta d’oferta turística de què disposa el país fora de les temporades altes, és a dir, Caldea, Naturlàndia, Palau de Gel, museus i guies de muntanya. Unes activitats que ‘hem de continuar potenciant’, tal i com reconeixia Camp.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada