caminarSi voleu posar-vos en forma però no heu fet cap esport des de fa més de dos mesos o si patiu sobrepès, el millor és que comenceu de zero, per exemple, fent caminades. En canvi, si heu estat inactiu menys de dos mesos i no teniu sobrepès podeu combinar el caminar amb fer footing.

• Caminar: Proveu a fer passeigs d’una hora de durada, 4 o 5 vegades a la setmana, a un ritme de 6-7 km/h, durant un període de 4 a 6 setmanes aproximadament.Quan caminem els músculs de la cintura i del maluc s’allarguen i giren, de la mateixa manera que els dels braços i les cames, i els músculs de l’esquena també treballen dur per mantenir-la fixa i crear un moviment equilibrat. Tot això combinat enforteix i estabilitza el cos sencer.

• Caminar i fer footing: Podeu fer mitja hora de caminada i una altra mitja de carrera.Comenceu a córrer de manera suau al principi, per evitar possibles lesions i ajupiu-vos lleugerament cap endavant per ajudar els músculs de les cames. També convé que feu uns estiraments abans i després de l’entrenament.

Per Redacció / Tot Sant Cugat

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada