Caldea vol tancar l’any assolint els 400.000 visitants i consolidant el creixement

caldea

Caldea preveu tancar l’any assolint una xifra de 400.000 visitants, després d’uns mesos de juliol i agost amb un 6% més de visitants que l’any passat i un setembre lleugerament per sota en clients però no en facturació, tal com han manifestat. Des del centre termolúdic es mostren satisfets per aquestes xifres i es plantegen uns mesos de tardor en què es farà promoció per atreure visitants, no només turistes sinó també residents per mirar de consolidar unes xifres que estan sent positives aquest any, tal com destaquen.

400.000 visitants, aquesta és la xifra de visitants amb la qual pretén tancar l’any Caldea, després d’haver registrat un estiu en què s’ha crescut no només en clients sinó també en facturació i un setembre en què el volum de clients ha estat lleugerament inferior a l’any passat però que s’ha tancat amb una facturació més elevada.

Així al juliol i l’agost han aconseguit una facturació de 190.000 euros, un 7% més que l’any passat i 77.000 clients, un 6% més que el 2015. Pel que fa a Inúu, representa el 19% del total i continua, d’aquesta manera, consolidant el volum de visitants amb la previsió que es pugui tancar l’any amb 60.000 clients en aquest espai, que el primer any de funcionament en va assolir 11.000, segons recorden des del termolúdic per mostrar l’increment aconseguit. Des de Caldea-Inúu es valoren aquestes xifres aconseguides a l’estiu de manera molt satisfactòria i remarquen que el juliol es continua confirmant com un mes amb una freqüentació cada cop més elevada.

Pel que fa al mes de setembre, fins al dia 29 havien visitat el centre 21.840 persones, 3.510 a Inúu i 18.330 a Caldea, una xifra lleugerament inferior a la que es va registrar l’any passat. Des de Caldea-Inúu recorden però que el 2015 hi va haver dos ponts: el de la Diada de Catalunya i el de la Mercè, que no hi ha hagut aquest any. Malgrat això, han aconseguit tancar el mes amb una facturació un 2,5% superior a la de l’any passat ja que tal com assenyalen s’ha optat per ser “conservadors en l’activitat promocional” i, a més, els preus són aquest any superiors a l’anterior.

De cara als mesos d’octubre i novembre des de Caldea es plantegen “ser molt presents” en els esdeveniments que es facin, com per exemple el dia Vivand, amb la voluntat de captar clients, no només turistes sinó també residents. A més, tornaran a ser presents a la Fira d’Andorra la Vella per promocionar una nova activitat, el pàdel. També preveuen una campanya “massiva” a Catalunya en la que es vol fer especial incidència en l’espai per a infants Likids.

(Text: ANA / Foto: Fòrum.ad)

TOTES LES NOTÍCIES